שטחים רבים ברמת הגולן מגודרים ומסומנים כאסורים לכניסה בעקבות המוקשים המוטמנים בהם. המוקשים הוטמנו על ידי צבא סוריה בשנים שקדמו לשחרור הגולן במלחמת ששת הימים.
אמש (שלישי) הרשות לפינוי מוקשים ושטחי נפלים (רלפ"מ) במשרד הביטחון המשיכה בעבודתה לפינוי שדות המוקשים ברחבי הארץ. וביצעה פיצוץ מבוקר של כ-550 מוקשים נגד טנקים שהונחו סמוך לגבול ולקיבוץ עין זיוון באמצע שנות ה-80. השטח המפונה מיועד לצורכי חקלאות ופיתוח ההתיישבות בגולן.





















מה קשורה הכותרת לכתבה?
רוב הכותרות פה באתר לא קשורות כל כך לכתבות