מאות אנשים, ובראשם רבנים וראשי ישיבות, השתתפו הבוקר (ראשון) בשמחת הברית לבנו הבכור של ראש ישיבת 'היכל התורה' הגאון רבי צבי קושלבסקי, בן ה-88, שחבק בן ראשון, אחרי עשרות שנות ציפייה.
שמחת הברית, שהועברה בשידור חי, נערכה בישיבת 'היכל התורה', ויקרא שמו בישראל: אליהו. הגאון רבי יעקב הלל עשה 'מי שברך', בסנדקאות כובד אבי הבן ראש הישיבה ומרן פוסק הדור הגאון רבי משה שטרנבוך כובד בברכות.
אתמול התקיים מעמד ה'קרישמע ליינען' בישיבה, בהשתתפות מאות מתלמידי הישיבה. בליל שבת התקיים שמחת ה'שלום זכר' והמונים נהרו למקום כדי לאחל מזל טוב לראש הישיבה המאושר.





















מזל טוב וסימן טוב יהא לנו ולכל ישראל אמן