צילום: אלעד מלכה
שר הביטחון יואב גלנט, השתתף הבוקר (שני) בכנס תוכנית העבודה של משרד הביטחון לשנה הקרובה, ושוחח עם בכירי המשרד על הכיוונים וההיערכות הנדרשת לשנת 2024.
בכנס השתתפו מנכ״ל משרד הביטחון אלוף (מיל׳) אייל זמיר, ראשי אגפים והחטיבות במשרד הביטחון.
גלנט אמר בכנס: "שנת 2024 תהיה שנה של מלחמה וגם שנה של ניצחון, אנחנו נידרש אל מול האתגרים האלה לכולם. אנחנו נצטרך את כל החיילים שלנו – בסדיר ובמילואים, כל אחד בתורו. אנחנו נצטרך גיוס של כל חלקי העם וכל חלקי החברה שיכנסו ״מתחת לאלונקה״.
לדבריו, "זה נכון צבאית, ביטחונית, חברתית ומדינית, מכל סיבה שהיא. אנחנו נצטרך להבטיח את היתרון האיכותי שלנו וגם את היתרון הכמותי".





















אבל זה לא נכון מבחינה יהודית תורנית והגיונית
נכון מאוד ושווה מאוד לפי התורה.