הסיפור המביך הזה מתחיל עם מאבק בו פתח יאיר לפיד, נגד יציאת הכנסת לפגרה. המאבק לא הצליח, אבל עורר גיחוך רב לנוכח העובדה הפשוטה: לפיד הוא בין חברי הכנסת הנעדרים ביותר, שלא משתתף כמעט במליאה ובוועדות.
חברי כנסת נוספים מ'יש עתיד', שגם הם לא מצטיינים בנוכחות בכנסת ובפעילות פרלמנטרית ענפה, החליטו לנסות לגרוף כמה לייקים מהמצביעים שלהם, ופרסמו תמונות ברשתות החברתיות עם הודעה על כך שבלשכות שלהם לא יצאו לפגרה.
אחד מהם, היה חבר הכנסת מאיר כהן, שכתב בחשבון שלו ברשת החברתית X:
"בלשכתי לא יוצאים לפגרה. זמין לכל פנייה של הציבור. בזמן שלחטופים ולחטופות אין פגרה, למפונים אין פגרה – גם לנו אין"

מי שבחר לבדוק האם הלשכה של כהן אכן לא בפגרה, הוא מוטי קסטל מ'ערוץ 14', שפרסם את הוידאו הבא:
תחילה הגיב לו מאיר כהן: "מוזמן להתקשר אליי. זמין בשבילך גם עכשיו", אך בהמשך פרסם מודעה עם טלפונים מתוקנים.






















אז טעו במספר. מה מביך כל כך?
איך הם לא שמו לב שאף אחד לא התקשר….
מסתמא זאת היתה הכוונה שלו שלא יצא לפגרה
שהוא מעולם לא נכנס כך שאין מה לצאת …
דווקא המספר כן פעיל. התקשרתי וענה לי עוזר של הח"כ.
הלוגיקה פשוטה אם האוייב שלי לא רוצה את ביבי אז אני רוצה רוצה אותו