צילום: שימוש לפי סעיף 27א
שגריר גרמניה בישראל, שטפן זייברט, גורש היום (שלישי) באלימות מאוניברסיטת ביר זיית ליד רמאללה ע"י עשרות סטודנטים בזמן שהוא והמשלחת הדיפלומטית שלו ביקרו במוזיאון האוניברסיטה. על פי דיווחים פלשתינים הסיבה לאירוע היא תמיכת גרמניה בישראל ובנעשה בעזה.
בתיעודים מהמקום ניתן לראות את הסטודנטים יוצאים מהאוניברסיטה, מלווים את השגריר ומתחילים לרדוף אחרי רכבו כשהם משליכים עליו חפצים.
צילום: שימוש לפי סעיף 27א
בתיעודים החריגים שפורסמו בכלי התקשורת הפלסטינית, ניתן לראות עשרות צעירים פלסטינים מתגודדים סביב מכוניתו של השגריר הגרמני, שוברים את מראות הרכב, תולשים את לוחית הרישוי, מנסים לנפץ את השמשות ומשליכים חפצים.
הפעילים אמרו כי "המדינה הגרמנית הגנה על פשעי ממשלתו הקיצונית של בנימין נתניהו, הגדילה את אספקת הנשק לישראל בשיעור של פי 10 ממה שהיה במקור".





















חיות אדם
שגריר יקר רק תראה את פרצופם האמיתי של החיות הללו
מסכנים הם מתוסכלים מהכיבוש ….כמה שזה נשמע מגוחך אבל מליוני אנשים בעולם ואפילו כאן בישראל חושבים כך עצוב מאוד והלוואי שיגאל השנה!
רק להזכיר: השגריר משתייך לאומה ששיכללה והרימה לרמת אומנות את "מלאכת" הרציחה. הוא לא יקר ועמו הרוצח השפל בן שפל, בכלל לא "יקר". הישמעאלים יכולים ללמוד עוד המון על שחיטה, מאומת העמלקים-האדומיים, רוצחת ההמונים. אלה נבלות ואלה טרפות…
והוא יהיה פרא אדם
שיבינו סוף סוף עם מה אנחנו מתמודדים יום יום.
בעוד שהם ממשיכים לקשקש מהמשרדים שלהם.
ואם היו פוגעים בו………….. עם הסרטונים המטורפים האלה…………….. סטודנטים, עאלק………….. מה היתה תגובת גרמניה??????????????????……………. אה………………….. בוקר טוב………………………
לא שיתפתם פעולה לפני 80 שנה?
כן ירבה וכן יפרוץ
ראיתם איך השגריר הגרמני בורח מהם מענין למה ? יש לו חומר למחשבה .
פראיים הישמעלים תתי רמה .
בכל מקום בעולם הישמעלים מזעזעים חסרי צלם ה' יצילנו מהם .
כל אלה הם סטודנטים לרפואה, פראי אדם, ואח"כ פוגשים אותם משולבים בצוות הרפואי בבתי החולים פה בארץ, הכי "נחמדים". אפשר לסמוך עליהם? לחבר ברנולה לוריד , ולשאוב דם למעבדות, בזה הם באמת מומחים!
מגיע לו שימות איתם ביחד