אל-חות'י טען כי החיסולים מהווים הסלמה מכוונת מצד ישראל, וקשר אותם לביקורו האחרון של ראש הממשלה נתניהו בארצות הברית. לדבריו, "הישראלים חזרו מוושינגטון עם אור ירוק לבצע פשעים נוספים". המנהיג החות'י האשים את המערב, ובמיוחד את ארצות הברית, בשותפות לפשעים אלה, וטען כי הם מעניקים לישראל חופש פעולה מוחלט נגד הפלסטינים והעולם הערבי.
בנאומו, קרא אל-חות'י ל"ציר ההתנגדות" – המונח המשמש לתיאור הברית בין איראן, סוריה, חיזבאללה וארגונים פלסטיניים – להגיב בעוצמה צבאית על החיסולים. הוא הדגיש כי פעולות אלה של ישראל לא יצליחו להרתיע את "ציר ההתנגדות", אלא רק יחזקו את נחישותו להמשיך במאבק. "הדם של מנהיגינו רק מחזק את החלטתנו להמשיך בדרך הג'יהאד", אמר.
אל-חות'י מתח ביקורת חריפה על תגובתן המתונה של מדינות ערב לחיסולים, וטען כי שתיקתן מעודדת את ישראל להמשיך בפעולותיה. הוא השווה בין התגובה הנוכחית לבין מה שתיאר כתגובה מהירה וחריפה של מדינות אלה לאירועים פחות משמעותיים בעבר.
המנהיג החות'י הדגיש את חשיבות הג'יהאד והמאבק המזוין כדרך היחידה, לדבריו, להביא לשחרור פלסטין ולהגנה על העולם המוסלמי. הוא טען כי הניסיונות לפתרון דיפלומטי או פוליטי נכשלו, וכי רק התנגדות אקטיבית תוכל להביא לשינוי.
לקראת סיום נאומו, קרא אל-חות'י לעם התימני לצאת להפגנות המוניות ביום שישי הקרוב, כביטוי לתמיכה בפלסטינים ובמחאה נגד פעולות ישראל. הוא הדגיש את חשיבות ההשתתפות הרחבה באירועים אלה, כדי להעביר מסר ברור של תמיכה ב"התנגדות" ושל דחיית מדיניות ישראל.





















לך תאכל קיגל הגחנון לא עושה לך טוב אתה נראה מודאג
חחחחחחחחחח
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😂😂😂😂😂
נו תגיבו על התקיפה…. הזמן כבר מידי נמרח!! או שאתם פחדנים הרבה יותר ממה שאתם מנסים לצייר!! וסתם לידיעה הרבה יותר קל לאכול מקל מאש מאשר להתמודד עם מטוסי קרב…