דובר צה"ל עדכן הלילה (רביעי) כי מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר במרחבים אל ג׳יבין, זותר א-שרקיה ורמיה שבדרום לבנון, יותר מ-10 תשתיות צבאיות ומשגרים של ארגון הטרור חיזבאללה שהיוו איום על אזרחי מדינת ישראל.
מוקדם יותר היום כוח צה״ל מאוגדה 91 זיהה מספר מחבלים מארגון הטרור חיזבאללה שפעלו במבנה צבאי במרחב חולא שבדרום לבנון.
בסגירת מעגל מהאוויר, מטוסי קרב תקפו את המבנה בו פעלו המחבלים.
הערב זוהו כ-30 שיגורים שחצו משטח לבנון, חלקם יורטו וחלקם נפלו בשטחים פתוחים. כוחות כיבוי פעלו לכיבוי שריפה שפרצה במרחב כפר בלום בעקבות נפילה, בחסדי שמיים אין נפגעים. בנוסף, מוקדם יותר היום זוהה שיגור נ״ט שחצה משטח לבנון ונפל במרחב קריית שמונה, אין נפגעים.
בשעות הבוקר נשמעו אזעקות בקרית שמונה וביישובים נוספים, בוצעו יירוטים וזוהו נפילות בעיר, וכן בשטחים פתוחים באזור תל חי, בית הלל ורמות נפתלי. דווח על נזק לרכוש בעיר ועל נפגעת חרדה באזור רמות נפתלי. לא דווח על נפגעים בגוף.





















לפגוע במשגרים זה לא כמו לפגוע בתותחים. משגרים זה משהו שמכינים בכל מסגריה כפרית…