צילום: דובר צה"ל
כוחות החטיבה הדרומית באוגדת עזה, השלימו בשבועות האחרונים מבצע ממוקד להשמדת תשתיות טרור ותת-קרקע בדרום ובמרכז רצועת עזה.
במהלך הפעילות של החטיבה, יחידת ההנדסה של אוגדת עזה בשיתוף לוחמי יחידת יהל"ם, חשפו והשמידו שני תוואי תת-קרקע התקפיים באורך 2 קילומטרים.
צילום: דובר צה"ל
התוואים מסועפים ובעלי מספר פירי יציאה, חלקם ממולכדים ואותרו בהם אמצעי לחימה רבים.
בתקיפות, חוסלה חוליית מחבלים שניסתה להטמין מטען והושמדו עמדות נ״ט ותשתיות טרור שהיוו סכנה על הכוחות.
צילום: דובר צה"ל




















