אזעקות הופעלו לפנות בוקר היום (שישי) בשעה 05:32 ביישובי הצפון באזור חיפה והגליל בעקבות שיגור של טיל בליסטי לעבר ישראל על ידי המורדים החות'ים מתימן. הטיל יורט בחסדי שמיים בהצלחה מחוץ לגבולות מדינת ישראל. עם זאת שברי יירוט נפלו בתוך גן ילדים בקיבוץ משמר העמק. מטבע הדברים לא היו ילדים בגן באותה העת ולא נגרמה פגיעה בגוף. נזק נגרם למקום.
היירוט הבוקר.
דובר צה"ל עדכן כי "יורט טיל אחד ששוגר מתימן. הטיל יורט בטרם חצה לשטח המדינה, ההתרעות הופעלו על פי מדיניות". מד"א מעדכן על גבר אחד שנחבל בדרכו למרחב המוגן, מלבד זאת אין ב"ה נפגעים באירוע החריג.
היירוט הבוקר.
דוברות מד"א: בהמשך לאזעקות שנשמעו בצפון הארץ בדקות האחרונות: לא התקבלו קריאות על נפגעים למעט מקרה אחד של גבר שנחבל בדרך למרחב מוגן. עדכון בהמשך במידת הצורך.
המועצה האזורית מגידו עדכנה הבוקר כי נמצאו שברי יירוט שחדרו את גג הרעפים בגן ילדים במשמר העמק.






















למה לא רואים פיצוץ?
אהבתי כתוב בלוח עצמאות וממול רואים שברים מטיל…