צילום: דוברות המשטרה
לוחמי זרוע היישובים במג"ב מרכז ושוטרי תחנת שדות פעלו הלילה באופן יזום למניעת גניבות כלי רכב. במהלך הפעילות זיהו לוחמי מג״ב באמצעות אמצעים טכנולוגיים בשטחים החקלאים בסמוך למושב פורת מס' חשודים ששהו במקום.
בתגובה מהירה ומדויקת, נפרסו שוטרי תחנת שדות, לוחמי מג"ב, רב"שים נוספים מהיישובים הסמוכים וכיתת הכוננות המועצתית סביב היישוב תוך שכל כוח מקבל אחריות על שטח במושב.
במהלך הפעילות, איתרו הכוחות בסיוע רחפן תצפית שלושה חשודים אשר ניסו להימלט אך נעצרו על ידי הכוחות לאחר מרדף רגלי קצר.
בחיפוש בכליהם נמצאו: מחשבי רכב, כלי פריצה, משבשי תדרים, ציוד חשוד כגנוב, וציוד טכנולוגי נוסף.
החשודים, תושבי שטחי יו״ש, בגילאי ה-20 וה-30 לחייהם, שוהים בלתי חוקיים, נעצרו והועברו להמשך חקירה בתחנת שדות וכעת נבדק האם החשודים קשורים לאירועי גניבות כלי רכב נוספים בעבר.
"לוחמי מג”ב ושוטרי משטרת ישראל ימשיכו לפעול בנחישות לסיכול ומניעה של עבירות רכוש, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, שיתוף פעולה עם כלל הגורמים בשטח וחתירה למעצר החשודים במטרה להבטיח את ביטחון התושבים באיזור", נמסר מדוברות המשטרה.





















התמונה שבראש העמוד מטושטשת (כמו סינון). למה?