כחלק ממבצע ׳חומת ברזל׳ בצפון השומרון, החלו השבוע לוחמי חטיבת שומרון בשילוב רכזי השב״כ במבצע נרחב במרחב שכם.
בעקבות הכוונה מודיעינית מדויקת של שב״כ ואמ״ן, השמידו לוחמי צה״ל יחד עם לוחמי יחידת מצדה וימ"ר בתי הסוהר ארבע מחרטות ששימשו לייצור נשק ומטענים, והחרימו שתי מחרטות נוספות בבלאטה שבשכם.
מדובר צה"ל נמסר כי המחרטות שימשו כתשתיות טרור מרכזיות, שאיפשרו ייצור של אמצעי לחימה מאולתרים עבור מחבלים וארגוני טרור בגזרה.




















