כתב חדשות 13 יואלי ברים מפרסם כי הערב (שלישי) התבצע מעצר של עריק חרדי בן 21, אב לילדה, שניסה לנסוע לאומן לקראת הימים הנוראים.
בתיעודים שהופצו ברשתות החברתיות נראים החיילים גוררים בכוח את החרדי שהתנגד למעצר, כשילדתו הקטנה צווחת בפחד ברקע.
המעצר מצטרף לרצף מעצרים נוספים שבוצעו בימים האחרונים כנגד חרדים שניסו לנסוע לאומן. רק אתמול (שני) נעצרו כ–30 צעירים חרדים שהתכוונו לטוס לקברו של רבי נחמן מברסלב, לאחר שבבדיקה התברר כי הם חייבי גיוס וכי יש נגדם צו מעצר על אי התייצבות.





















רשעים
לא לענין
הוא מוסר את הנפש לרבנו ובעזרת השם רבנו יוצא אותו משם
עם הפיאות…
החברי כנסת החרדים שלנו הם האשמים בזה , במקום שהציבור שלנו יצא לרחובות, פשוט נציגים אוכלי חינם ועוד יושבים איתם בממשלה
הם הרי ביקשו שיגיסו חחח
יעקב יצחק וכל שמות הבדויים
נא לא לגחך את עצמכם לדעת.
מי שמשועמם ורוצה לשרוף פחים מה זה קשור לכאן
הבחור בן 21 והילדה "שלו" כבר יודעת לדבר וכבר צועקת "די אבא" לפחות בת 3 4 באיזה גיל הוא התחתן? מוזר לא????
אתה חכם
אחי אתה גאון!!!
למה מוזר 18 התחתן 19 ילד 21 היא בן 3
הוא אפילו התחתן ב17
לא צריך ללמוד "ליבה" כדי לדעת שילד שנולד כשהאבא בן 19 יהיה בגיל שנתיים שיגיע האבא לגיל 21…..
נכון אני מכיר הרבה שהתחתנו בגיל 17
הם אמנם רשעים, אבל הוא יודע שהוא עלול להיפסק, אז הוא טיפש שניסה לצאת ממדינת גיהינום שלנו
וכמו כן, כולם
מה הבעיה?
תמשיכו להצביע למי שאתם מצביעים 20 שנה.
בשלטון הכופרים אין אנו מאמינים
הבחור יודע שמעמדו בבעיה. למה להיות חוכמולוג ולנסוע לחו"ל? שישאר בארץ
"יהודי" אתה לא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אם אתה רואה כזה דבר וזה מה שיש לך להגיב
חסר לב זה מי שתומך בכאלו שגורמים נזק לרבים.
כאלו שמפירים הוראות של רבנים
כאלו שיודעים שיעצרו והולכים עם הבת שלהם, למרות שיודעים שיהיה טראומה בשבילה
ומה הוא חשב??????.
שהוא לא יעצר?
אמרו לא לטוס.
החיילים האלה יורשי הגיהנום והם התעסקו עם רבינו תורת ישראל.
הושפלנו קדנציה שלמה עד עפר, ועדיין מאמינים שעם ביבי תקבלו משהו???
נוראי… כל מילה מיותרת
רק תסבירו לי למה אנחנו יושבים בשקט ואין הפגנות בכלל???
לא נראה לי שגבר בן 21 יש לו כבר בן בת 4
מה יעזרו הפגנות?
כשכואב צועקים!!!!!!!!!!!!!!!!!@@@@@@@@@@
כנראה שזה לא כ"כ כואב לך
המצב הזה אכן מקומם אבל הבחור הזה שבחר לצאת במצב כזה יחד עם "ילדתו", הוא לא פחות מטיפש שנאמר 'חסיד שוטה' …
אני לא מבין גם עם זה הילדה שלו וגם לא למה לחנוק אותו למחבלים לא מתנהגים כך וגם אם הוא לא מהחוג שלנו אלה משתייך לחסידות אחרת עדיין קצת רגש כי היום זה הוא שטס לאומן ומחר זה יהיה האברך שעצר אותו שוטר לביקורת חלאס המדינה לקחה את החרדים בתור פרוייקט
למה ליסוע אם אתה עריק??
מסכנה הילדה
מדינה שירדה מהפסים, ה' ירחם!
איך עדיין לא ניסו להפליג בסירות לקפריסין ומשם לאומן?
בשביל מה הוא הגיע לשם??!!??!!??!!
הרבנים פסקו – לא ליסוע.
מה לא ברור????????
בושה וחרפה
רק ממשלת ימין ביבי לשלטון