כוחות הביטחון ממשיכים במבצע נרחב בעיר ג'נין שבצפון השומרון, במסגרת המאמץ לסיכול ומיגור הטרור באזור. המבצע החל אתמול בליל רביעי ונמשך גם אתמול בבוקר.
עם פתיחת המבצע, מסתערבי מג"ב איו"ש פעלו בעיר בהכוונת שב"כ ועצרו שני מחבלים המשתייכים לארגון הטרור ג'יהאד אסלאמי. שני החשודים לקחו בעבר חלק בהתארגנויות טרור במרחב ג'נין, והמעצרים מהווים חלק מהמאמץ למנוע פיגועים מתוכננים.
במקביל, כוחות חטיבת מנשה פעלו בג'נין בפעילות רחבת היקף. לוחמי סיירת צנחנים יחד עם כוחות מג"ב ביצעו שיחות אזהרה ותחקורים לחשודים בפעילות טרור, ועצרו מספר חשודים נוספים במהלך הפעילות.
בנוסף, הכוחות איתרו והחרימו אמצעי לחימה שהוחזקו באזור. פרטים נוספים על סוג הנשק שנתפס טרם פורסמו.





















מחבלים לא עוצרים…מחסלים!!!
פאודה?? מה זה??