נהריה התעוררה אחר הצהריים למציאות קשה של אובדן והרס. סמוך לשעה 16:00, בעיצומו של מטח רקטות נרחב ששיגר ארגון הטרור חיזבאללה, ספגה העיר פגיעה ישירה שגרמה לנפגעים בנפש בלב שכונת מגורים.
הזירה המרכזית והקשה הייתה בחניון צמוד לבניין מגורים בן שש קומות. רקטה שחדרה את מערכות ההגנה פגעה פגיעה ישירה בשטח החניון. צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו צעיר כבן 30 ללא רוח חיים עם פציעות רסיסים קשות מאוד, ונאלצו לקבוע את מותו במקום.
בנוסף, גבר כבן 50 ששהה בסמוך נפצע באורח קשה מרסיסים בגפיים. הוא פונה תוך כדי טיפול מציל חיים למרכז הרפואי לגליל בעיר, שם הודם והונשם והועבר לחדר ניתוח כשהוא במצב קשה עד אנוש. עוד 25 נפגעים טופלו בזירה ובבית החולים, רובם במצב קל עם פציעות הדף ורסיסים, ו-11 מהם לקו בחרדה עמוקה.
כוחות כיבוי והצלה מתחנת זבולון פעלו בחניון המגורים בו שלושה כלי רכב עלו באש כליל והושמדו. לוחמי האש ביצעו סריקות בבניין הסמוך, פרצו דלתות וניתקו מקורות אנרגיה כדי למנוע אסון גדול יותר.
האירוע בנהריה מתרחש ביום של לחימה עצימה בכל הגזרות, הכולל גם מטחי טילים בליסטיים מאיראן לעבר מרכז הארץ וקרבות פנים אל פנים בדרום לבנון, בהם נפל הבוקר סמ"ר אורי גרינברג ז"ל. בעיריית נהריה קראו לתושבים להישאר קשובים להנחיות פיקוד העורף ולהימנע מהתקהלות בזירות הנפילה.
























מה יהיה? מדוע לבנון עדיין קיימת…והצפון מטווח ללא הפסקה..