שוחרר היום (שלישי) מבית החולים הרב אברהם נח בן יהודית פאלי, שנפצע באורח קשה בפיגוע הדריסה הנורא בצומת רמות בירושלים, בערב שבת קבלת התורה.
ר' אברהם נח, שאיבד את שני בניו אשר ויעקב הי"ד בפיגוע, אושפז בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים לזמן ממושך, ועבר תהליך שיקום שנמשך כחודשיים.

היום שוחרר מבית החולים כשהוא צועד על רגליו בעזרת קביים, לצד העסקן הרפואי מבעלזא, יו"ר 'סעד ומרפא' ר' מוטי פריד, שליווה אותו מאז הפיגוע ולא מש ממיטתו עד לשחרורו מוקדם יותר היום.

כזכור, במהלך אשפוזו בבית החולים זכה לחבוק בן זכר. בשחות השלום זכר והברית השתתפו אלפים רבים מכל החוגים והעדות, ובראשם אדמו"רים ורבנים, שהגיעו לחזק את האב והאם הגיבורים.





















ברוך ה'
משפחת פלאי
כולנו, כל עם ישראל אוהב אתכם