במהלך פעילות אכיפה של סיירת האופנועים בכביש 20 סמוך למחלף דב הוז, נעצר רוכב אופנוע בעקבות עבירת תנועה ובמהלכה התברר כי הנהג תושב תל אביב בן 28 נוהג כאשר הינו פסול לנהיגה ע"י בימ"ש וכן האופנוע הורד מן הכביש בעקבות ליקויים.
הנהג נחקר ונשלח למעצר בית ובכוונת התביעה המשטרתית להגיש נגדו כתב אישום.
האופנוע הושבת ל-90 יום.




















