מסוק קרב של צה"ל ביצע נחיתת חירום לפני זמן קצר (ראשון) באזור הגליל העליון. דובר צה״ל מסר: "מסוק קרב של צה"ל נחת היום בשטח פתוח במרחב הגליל העליון בעקבות תקלה טכנית. האירוע מתוחקר ואין חשש לאירוע בטחוני".
מוקדם יותר היום, כוחות צה"ל ביצעו ירי לעבר זיהוי חשוד במרחב הגבול של ישראל עם לבנון באזור רכס רמים. האירוע הסתיים ללא נפגעים.
במהלך הלילה, כלי טיס תקף בהכוונת חטיבת ההרים חוליית מחבלים במרחב שבעא שבדרום לבנון. בנוסף, צה"ל תקף בארטילריה במספר מרחבים בדרום לבנון.
מוקדם יותר היום התרעות הופעלו בין השעות 8:19-8:20 במרחב הגליל העליון ובצפון רמת הגולן. דובר צה"ל עדכן כי זוהו כ-40 שיגורים שחצו משטח לבנון, חלקם יורטו, השאר נפלו בשטחים פתוחים, אין נפגעים.
כוחות כיבוי פעלו כעת לכיבוי שריפות שפרצו בעקבות נפילות בשטחים פתוחים במרחב. במקביל, זוהה רחפן נפץ שחצה משטח לבנון ונפל במרחב מטולה, לא נגרם נזק במרחב היישוב, אין נפגעים.




















