כוחות משטרת ישראל פעלו במהלך היממה האחרונה באזור הצפון כבגד שהות של ערבים שוהים בלתי חוקיים במרחב. במהלך חיפוש שנעשה באתרי בנייה ובצירי התנועה באזור טבריה נעצרו 20 שוהים בלתי חוקיים.
באזור פוריה אותרו 15 תושבי שטחים ללא אישורים ובאתר בניה בעיר טבריה אותרו עוד 5 תושבי שטחים שנעצרו יחד עם מעסיקם. במשטרה התמקדו בפעילות לא רק במעצר השב"חים אלא גם בפעילות כנגד המסייעים והמעסיקים שלהם בישראל.
כלל החשודים הובאו לחקירה בסיומה חלקם הועברו לשטחי הרשות וחלקם נעצרו ויובאו הבוקר בפני בית המשפט.
במשטרה מדגישים הבוקר כי שהות של שוהים בלתי חוקיים משמשת פעמים רבות כבסיס ליציאה לפעילות חבלנית ופלילית. משטרת ישראל נאבקת בכל גורם המסייע להגעה ולשהות שב"חים בשטח מדינת ישראל ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למצות את הדין עם העבריינים.





















עלאק20 מצלצל לאוזן
שב"חים ש עובדים בהתנחלויות לא מסכנים את התושבים.?