בהלה החרידה הבוקר את תושבי העיר אריאל. בעקבות זיהוי של חתך בגדר הצה"לית של העיר, הוכרז בעיר נוהל 'אביר לילה ג'. עד לשלילת כלל האיומים האפשריים וקבלת הנחייה אחרת נקראו תושבי העיר להסתגר בבתים.
לאחר סריקות גורמי הביטחון, ושלילת סימנים לחדירה לעיר, עדכנה העירייה כי ניתן לחזור לשגרה ולצאת מהבתים. התושבים עודכנו כי תנועה מוגברת של רכבי ביטחון תורגש ברחבי העיר.
ראש העיר בהודעה לתושבים ברגעי הדרמה לפני שלילת החשש לחדירת מחבלים




















