המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי מאיים בהצהרה מוקלטת כי "איראן לא תתעלם מאף התקפה על שטחה, וכוחותיה המזוינים נמצאים בכוננות. ישראל עשתה טעות חמורה ותיענש על מעשיה. איראן לא תסלח לישות הציונית על הפרת המרחב האווירי שלה ולא תשכח את 'דם הקדושים' שלה. כוחותינו המזוינים מוכנים להגן על המולדת ונתמכים על ידי הבכירים וכל העם".
לארה"ב הוא אמר: "לא ניכנע, אם תתקפו – יהיו השלכות קשות".
העיתון הקטארי "אל-ערבי אל-ג'דיד" ציטט מקור איראני שאמר כי "השתמשנו עד כה רק בחלק מיכולותינו הצבאיות. יש הפתעות כבדות שמגיעות בהדרגה, תכננו צעדים נוספים שלא נחשוף בשלב זה". לדבריו, "הם ייכנסו לתוקף או העימות יתפתח למלחמה כוללת בהשתתפות אמריקנית. מתקני הגרעין שלנו לא ספגו נזק משמעותי. אם שכונות מגורים איראניות יותקפו – התקיפות שלנו יגיעו לאזורי מגורים בתל אביב, לא נתחשב".
בתוך כך, נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן אמר כי "ראש ממשלת ישראל נתניהו עקף את היטלר מבחינת רצח עם". לדבריו, "ההגנה של איראן על עצמה מפני ההתקפות הבלתי חוקיות של ישראל היא טבעית, לגיטימית וחוקית. ההתקפות הישראליות הגיעו לפני סיום שיחות הגרעין בין ארה"ב לאיראן".





















פחחחחחחחחחחח!
זקן תרח בן תשעים אין לו מה לומר אז הוא מנסה לאיים בחזרה.
איפה כל השרים שלו וכו..?
חלק התפגרו ואלה שנשארו ברחו
יש לי ניחוש שימיו של הרודן הפרסי ספורים. קליפה עמלקית טמאה שכמותו. בע"ה בקרוב הקב"ה יעסיק את ארדואן הנאצי ברעידת אדמה משובחת. הפה הגדול שלו עסוק יותר מדי ביהודים…
ימח שמו וזכרו
צריך וחובה למלוק את ראשו לעיניי מצלמות !
נשאר טורקיה מצרים שהם בתכלס עם צבא מטוסים משוכללים וכמות אדירה של נשק מתקדם איראן עלובה לעומתם. זאת לא תיהיה עוד מלחמת ביבי אלא כוחו וגבורתו מלא עולם כל העולם יראו את אלוקי ישראל ורק אותו ישבחו….
נראה שהם ינסו לפרוץ דרך מסוריה אלינו שזה מאות אלפי לוחמים, ה ישמרנו
חצופים הטורקים האלה: אם היינו מחכים לסיום שיחות הגרעין (שגם ככה לא היו מועילות בגרוש) הם היו מגיעים לפצצה גרעינית המכוונת לישראל!!!
זה כן חוקי לגיטימי וטבעי??? זה האמאמא של הרצח עם!!!!