לוחמי היחידה הרב-ממדית בפיקוד אוגדה 36 ממשיכים לפעול בימים האחרונים דרומית לקו ההגנה הקדמי בלבנון, במסגרת מאמצים שוטפים להסרת איומים על אזרחי ישראל.
רחפנים תוקפים מחבלים ועמדות חיזבאללה.
קרדיט: דובר צה"ל
במהלך הפעילות זוהו שני מחבלים חמושים שפעלו במרחב והוגדרו כאיום. הכוחות חיסלו אותם באמצעות תקיפת רחפן. בפעילות נפרדת זוהו מחבלים נוספים שהסתתרו במבנים באזור; אלה חוסלו בתקיפה שבוצעה בשיתוף חיל האוויר.
במקביל ממשיכה היחידה לאתר ולהשמיד משגרים של ארגון הטרור חיזבאללה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים ייעודיים.




















