ירושלים נערכת לקראת הערב (שני) לקבל את רבבות המשתתפים במעמד ההדלקה המרכזי לל"ג בעומר, שיתקיים בראשות הרה"צ רבי אלימלך בידרמן לאורך רחוב שפע חיים. המעמד מאורגן ביוזמת סגן ראש העיר יצחק מאיר ברים וארגון 'של מעלה', והצפי הוא להשתתפות רחבה מכל רחבי הארץ.
ההיערכות הלוגיסטית בוצעה בתיאום עם המשטרה, גורמי הרישוי העירוניים וכוחות החירום וההצלה. בשטח הוקמה תשתית מלאה הכוללת במת הדלקה מרכזית, מערכות תאורה והגברה מתקדמות, ואמצעי בטיחות לציבור. בנוסף אושר מודל סדרנות ייעודי הכולל סדרנים מקרב הציבור החרדי, בדומה למתכונת שהוכיחה עצמה באירועים המוניים בעבר.
הסדרי תחבורה ובטיחות
ההגעה למתחם תתאפשר בתחבורה ציבורית או הסעות מאורגנות בלבד. חסימות תנועה ייכנסו לתוקפן החל מהשעה 19:30. קווי האוטובוס העירוניים יפעלו במסלולם הרגיל עד השעה 20:00, ולאחר מכן יוסטו לצירים חלופיים. שירותי התחבורה הציבורית יפעלו עד השעה 01:00 בלילה.
לנשות ישראל הוקצה מתחם ייעודי מוסדר בין רחוב שפע חיים לרחוב עזרת תורה, עם הסדרי גישה מותאמים ותשתיות צפייה והגברה.
הציבור מתבקש להישמע להנחיות הסדרנים וכוחות הביטחון, ולהגיע בלבוש חם בהתאם לתחזית מזג האוויר בירושלים.






















ומה עם הזקנים בדיוק מוגן הסמוך ? למה לא מתחשבים בהם. חסר מקומות אחרים בירושלים ? אז מה אם ניצולי שואה בני 90+ לא ישנו בלילה… ממש קידוש השם