דעות

Yariv Katz/POOL

מחריב בטחון ישראל / דוד ברמן

כבר ככה לאחר שהימין נכנע ללחץ ועצר את הרפורמה, ושתק לפסילת חוקי יסוד, הבחירות הם בדיחה. למה להם עוד להצביע אם גם מלחמה הכי חיונית ומוצדקת לא יודעים לנהל • וגם: המתקפה הפרועה על ינון מגל בטענה שהוא “מבזה מתים”
  • זאת ההזדמנות שלכם להשקעה בנכסי יוקרה בקפריסין וברומניה>>>

    תוכן מקודם

  • ההטבות הכי שוות: הכירו את הבנק שמאמין בצעירים

    תוכן מקודם

  • בואו להכיר את הטעם הכי קרוב לחלב>

    תוכן מקודם

  • כבר לא צריך להדחיק: המחשבון שמגלה לכם את עלויות החתונות בעתיד

    תוכן מקודם

  • איכא כוח הטענה: המודל החדש שהפך מאות אברכים מופלגים, לבעלי פרנסה בשפע!

    תוכן מקודם

  • תשואה התחלתית של 9% לכל הפרטים>>>

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

לפי איך שזה נראה לאט לאט צה”ל יוצא מעזה ובדרך לארוז את האירוע, בלי ששום מטרה ממטרת המלחמה הושגה. הנהגת חמאס חי ובועט. החטופים לא חזרו. וזה באשמתו אך ורק של הדרג המדיני.

כי החיילים הגיבורים הראו קרבות הירואיים וחסלו רבבות טרוריסטים והשמידו מאות מנהרות, נלחמו כאריות והביאו נצחונות גדולים בשדה הקרב. הדרג המדיני הוא השאור שבעיסה שהורס את הכל.

המצמוץ הראשון היה בהכנסות דלק חשמל ואלפי משאיות “סיוע הומניטרי” שלמרות אלף הבטחות בתחילת המלחמה שלא “יכנס משאית אחד”, ביבי התקפל כרגיל, נתן להכל להיכנס אפילו בלי שום תמורה, החטופים לא מקבלים שום תרופות וביקורים מהצלב האדום.

הסחורות והדלקים הללו זה מה שמחזיק את חמאס בחיים. בלי זה חמאס לא יכול לנשום במנהרות, והיה מזמן נאלץ לצאת החוצא להיחסל או להיכנע. והניצחון היה מובטח ובהרבה פחות זמן וקורבנות.

מרגע שהוא התקפל בזה, היה כבר ניתן להבין ששום דבר אמיתי לא השתנה בדיסקט. בבסיס הכל נשאר כמו שהיה, אמריקה, “בלתי מעורבים”, שיקולי תדמית, “למחוק גרפיטי בעזה”, “לא לצלם מחבלים לא לבושים”, כל המיינדסט הישן נשאר על כנו.

ושלא יגלגל את זה על ביידן. כי ביבי לא קיבל תירוצים כאלה כשזה היה ראשי ממשלה אחרים שגלגלו אחריות על אמריקה. זה שאלה של חיים מוות ל-9 מיליון ישראלים. ועמוד שדרה לעולם לא היה לביבי. רק הצלחות יודע לנכס לעצמו. אז שיתחלק בכישלון. אנחנו מכירים אותו לא מהיום.

אני צופה שבמצב כזה שהמלחמה תסתיים בצורה כזו, תתרחש רעידת אדמה אדירה בחברה הישראלית. איש לא מרגיש בטוח יותר. וכל הממשלה תודח. מרוחים בזפת בחוצות העיר. כי זו ההזדמנות האחרונה למדינת ישראל להוכיח לכל האויבים מסביב שאכן השתגענו, ואנחנו לא מרחמים יותר על שום כלום עד לניצחון. ברגע שזה לא יהיה המצב הספירה לאחור היחלה.

מגיע לימין מנהיג נורמלי אמיתי שימין במעשים לא רק בדיבורים. כבר ככה לאחר שהימין נכנע ללחץ ועצר את הרפורמה, ושתק לפסילת חוקי יסוד , הבחירות הם בדיחה. למה להם עוד להצביע אם גם מלחמה הכי חיונית ומוצדקת לא יודעים לנהל.

ביבי זורה מלח על הפצעים ומינה עוד את הפיראט הראשי אהרן ברק כנציג בהאג, להלבין אותו כאילו בעיני הימין. זו עוד בגידה טיפוסית שלו בכל מצביעיו.

מתקפה צבועה על ינון מגל

ינון מגל עיתונאי מיוחד וענק. עם לב יהודי גדול. אמר לאחרונה שלא מצא חן בעיניו שבמסיבה בשמחת תורה ל”ע בנובה רקדו שם סביב פסל עבודה זרה ל”ע. וכבר מתגוללים עליו בתקשורת כולל “כתבים דתיים” שהוא “מבזה את המתים”.

די לצביעות. מותר להגיד שזה לא היה לעניין. שזה מגונה ועוד בארץ ישראל ובאמצע חג כה קדוש. עבודה זרה זה דבר חמור שבחמורות. מגל לא האשים את הרוקדים במה שקרה. במילה הוא לא קישר את האירועים לזה. איפה הוא התייחס לזה בכלל ? מי שעושה את ההקשר זה רק המגיבים בבחינת “על ראש הגנב בוער הכובע”.

מצד שני יש לי גם ביקורת אחרת על ינון מגל, על חוסר היכולת שלו להוציא מילת ביקורת על ביבי גם כשביבי פוגע קשות בימין, כגון מינוי ברק, הכנסת משאיות, עצם טבח שמחת תורה שככלות הכל קרה תחתיו ויחד עם כל האחראים הביטחוניים המדיניים המשפטיים התקשורתיים הביאו את ישראל עד למצב הביש הנורא .

אי אפשר לנקות רק את ביבי מכל הרשימה. ובמיוחד שהוא לא לומד וממשיך ברפיסות. מגל לעולם לא יכול להוציא מילת ביקורת על ביבי. וזה חבל.

חבל. כי הוא עושה דברים עצומים עם ערוץ 14 ובתקשורת. הוא מחרפן את השמאל שמרגיש שיורד לו שליטה על ההמונים. אבל ימין זה משהו חוץ מביבי. יותר גדול מביבי. והאמין לי ינון יקירי, יהיו חיים לישראל , וכנראה יותר טובים, אחרי ביבי. שיזכר כמחריב ביטחון ישראל.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

22 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

כל הכתבה לא נכונה – כותב מהבטן ולא מהראש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מצטרף לדברי ״המבין״
בכל אופן כמה מילים לעצם הכותב מר ברמן. ״מי שמך״?. מה הרקורד שלך. מה הנסיון שלך?.
מה שנראה, מתוך כתיבתך, כל ההבנה והנסיון הפוליטי המדיני הצבאי, הוא מ״שיחות החולין״ ב״חדר התה״. בלי ליכנס לפרטים נוכח כל שורת ה״טעויות״ של ראש הממשלה, אינך יודע להזכיר פסוק אחד מן המקורות: ״לב מלכים ושרים ביד ה׳״. שמעת פעם על הפסוק הזה״?:
״ואין לנו על מי להישען, אלא על אבינו שבשמים״

לא זה ולא זה פסוקים

נכון (אתה, לא הוא)!.

כותב מצוין. תמשיך!

על מה תמשיך? על ההשתלחות הקיצונית והלא נכונה של הכתב הזה?

מדויק ביותר!

אמת אמת אמת
וחבל שהחרדים עדיין מתגלגלים עם האיש הזה

בוא נאמר את האמת, אפשר וצריך לגנות את נתניהו על כל הכניעה שלו לשמאל, אבל מה עדיף לנו שהשמאל בעצמו ישלוט?
אם בשני העשורים האחרונים היה השמאל שולט ח”ו היינו מקבלים את טבח ה-7 באוקטובר לא רק בכמה קיבוצים נידחים בפריפריה, אלא במרכז תל אביב, כפר סבא ורעננה והרצליה, וכן, בעיקר בבני ברק בה אין כמעט כלי נשק.
אז נכון שנתניהו מפחד מהשמאל והתקשורת, אבל זה הרע במיעוטו כעת.
ושיהיה ברור אין ולא היתה לימין אלטרנטיבה טובה יותר שהיתה יכולה להביס את השמאל בבחירות פעם אחר פעם, כך שזה באמת הרע במיעוטו.

עצם הכותרת של הכתבה “מחריב ביטחון ישראל” – היא קיצונית ויש לי כל כך הרבה להפריך אחד אחד את הכתבה הזו שכולה מהבטן ולא מהשכל כמו שכתב ה”מבין”, אך אני לא יטרח להגיב על דברים קיצוניים אלו, ותודות לבורא עולם ששלח לעם ישראל בקבינט את הרב אריה דרעי שיש לו שכל פי עשרת אלפים יותר מהכתב של הכתבה הזו.

כל הכתבה הזו – קשקוש!!!!!!!!!!!!!!! ותודה לבורא עולם ששלח לקבינט את הרב אריה דרעי שיש לו שכל פי עשרת אלפים מהכתב הזה שכל מה שעושה נתניהו – זה עצה אחת עם רבי אריה.
אלא שצריך לומר שהכתבה היא מהבטן ולא מהראש!

אריה דרעי הכי מסוכן!!! הוא שמאלן !!!שעשה את הסכמי אוסלו! הוא אחת מן הבעיות הכי קשות שלנו.

“ויקנאו את יוסף” – הכל זה קנאה במקים עולה של תורה הרב אריה דרעי הי”ו.
אתה ממש אכול קנאה ואני מבין אותך. אתה עדיין עם הסיסמאות הישנות על אוסלו וכו’.
בקיצור – ברוך שמסר עולמו לשומרים…

אריה דרעי ?! – הצחקתם… – אבי אבות הקונספציות וההכלות. נכנע עוד לפני שמתבקש עם חוט שדרה רפוי עם בכלל… תמיד ה”מבוגר האחראי” ותמיד תבוסתן המוביל במוקדם “לא במאוחר” לחורבן. עיינו ערך הקורונה וההסתה הנוראית והבלתי מוצדקת על החרדים. עיינו ערך הרפיסות מול בתי המשפט בהתקפלות מפוארת כלפייהם עוד בתחילה שהובילה כמו תמיד לרמיסה של כל נורמה בסיסית של הגינות או ניראות כלפי ציבור הימין ועוד ועוד תמיד גורר את ביבי שטוב בסיפורים ובהוצאת ספרים על פתרונות שהוא לא מייסם פסיק מעצותיו הוא… – “ביבי מלך ישראל” אך לצערינו ערום ועדיין כולם סוגדים לו. אילולי התבותנות של חכם אריה ואולי בכיבוי חזק יותר של בימין הדברים היו נראים טוב יותר

הקנאה במלך הפוליטיקה החרדית הרב אריה דרעי אוכלת אותך…

ב”ה
ממש תגובה “עניינית”

ביזיון שכתיבה כה עילגת ולא ספרותית עולה לאתר המצוין שלכם.

רק משיח

כל מילה פנינה אנחנו צריכים להגאל מהתפיסה שבלי ביבי אי אפשר להמשיך ביבי די נמאס לנו כל פעם לאכול את הדגים המבריחים וגם להיות מגורש מהעיר יש אנשים קצת יותר אמיצים ממך בימין

מזמן חשבתי שהוא כלום, לב מלכים ביד ה’

לא אהבתי את הכתבה הזו: א. הכתבה נשענת על סמך ה”הרגשה” שיש דשדוש מבחינה מדינית והולכים לעצור את המלחמה לפני שיושגו מטרות המלחמה, זו רק הרגשה ללא מידע, אז למה לתקוף? לא עדיף לחכות לראות את המציאות? כמה תקפו את ביבי בעסקה הקודמת שלא יחזרו לעזה ועכשיו חזרו?
ב. דווקא ביבי הוא זה שידע לעלות לנאום בקונגרס מול האמריקאים כאשר כל הנאום היה השפלה מטורפת לאובאמה, לא נראה כמו מישהו רופס ובלי עמוד שדרה, להזכירך מר ברמן, בזמן כהונתו של בנט כראש ממשלה כל מה שהאמריקאים הכתיבו לישראל – התבצע, כיום אמנם מבצעים המון ממה שהאמריקאים דורשים אבל הכל בעצלתיים ובגרירת רגליים כמו שרק נתניהו יודע למרוח, לא סתם יוצאים כל הזמן תדרוכים מבכירים בארצות הברית נגד נתניהו – הוא לא מתקפל באופן אוטומטי לכל דרישה שלהם כמו שכל ראש ממשלה אחר היה מתקפל. יתירה מכך הסיבה שמתקפלים לאמריקה ונותנים להם את הדרישות שלהם.
אם לא הבנת עד עכשיו אז אולי נסביר לך – האמריקאים נותנים לנו את הנשק להילחם עכשיו בעזה, אם לא ניתן להם את הדרישות שלהם הם לא יתנו לנו את הנשק שלהם, זה משא ומתן קלאסי שהם נותנים את מה שאנחנו צריכים אבל אנחנו חייבים לתת להם בתמורה את מה שהם צריכים ודורשים מאיתנו.
דווקא ביבי הוא זה שגורר רגליים ומנהל את המשא ומתן עם ארה”ב בצורה שאף ראש ממשלה לא היה מעיז למתוח את החבל כל כך מול האמריקאים.
ג. בקשר למערכת המשפט – ביבי מעולם לא היה אויב של מערכת המשפט בשונה מכל ציבור הימין כיום בישראל, ולכן הוא מיסמס את הרפורמה, ולכן הוא גם מינה את אהרון ברק כי הוא לא רואה בו אויב. אם מה שמעניין אותך כיום זה שיהיה מנהיג לישראל שיעביר את הרפורמה אז חבל שלא התגייסת לצבא כי אתה פשוט מנותק ממה שקורה היום בישראל.
ד. ינון מגל, האזנת פעם לתוכניות שלו? אני מאזין וצופה המון תוכניות שלו, הוא תוקף הרבה פעמים את ביבי. מה לעשות שהדעות שלו ברוב הדברים תואמות עם הדעות של ביבי?

עוד כותב שמרגיש חכם בזה שיתחנף לשמאל
“מחריב בטחון ישראל” שעתיים אני צוחקת מהכתבה שלך
תמשיך לכתוב אבל תכתוב בכותרת קומדיה לנכתב אין קשר עם המציאות

כתבות חדשות באתר

הצצה לחייו של אלימלך בן ה8, הסובל משיתוק מוחין
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
בשיחת טלפון: ברק ומישל אובמה הודיעו על תמיכה בקמלה האריס
מדהים: האברכים התרגשו מסיפור חייהם של החתן והכלה – והתחייבו לשלם את הוצאות החתונה
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

טראמפ שיתף קטע מנאום נתניהו - ואיים להשמיד את איראן • צפו
חמאס דחה שוב את הדרישות הישראליות - ומאשים את נתניהו
מאות זוגות חשוכי ילדים כבר נפקדו: בשעות הקרובות זה קורה שוב
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הנאום והנהמה: נתניהו דיבר לאוזניהם של מי שלא היו שם / יוסף טיקוצ'ינסקי
מטייל שבר את רגלו בנחל תבור וחולץ ע״י מסוק יחידת להבה • צפו
מפתיע: הכלי שחושף למשפחות כמה יעלו להם בעתיד כל חתונות הילדים יחד
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הסוקר מסביר את השינויים הדרמטיים: "נתניהו קרוב לשיא שלו מלפני שנתיים"
סקר: הליכוד מתחזק אחרי נאום נתניהו; האופוזיציה לא יכולה להקים ממשלה

הכתבות המעניינות ביותר

דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש
שלושת השבועות: מה עושים עכשיו‫?‬ בונים את בית המקדש!
למה טראמפ ניצל מההתנקשות? ההסבר של הרב שניאור אשכנזי
הראשון לציון מבהיר: "אינני מעורב בכשרות רבנות ירושלים, להחליף את התעודות"
טען עוד כתבות >

המיוחדים

%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-07-04-222823-1
קיפקעס | הביקור שנמשך 5 שעות, הבעלזאי שהתנדב בשביל הרבי מויז'ניץ, והח"כים ומרן
WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן

חדש באתר

‏‏לכידה
לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D-%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%91%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%A8-%D7%9C%D7%A8%D7%92%D7%9C-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A3-%D7%9C%D7%A0%D7%9B%D7%93%D7%95-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%96%D7%A0%D7%91%D7%90%D7%9A-12-700x700
דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
WhatsApp Image 2024-07-26 at 16.46
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
WhatsApp Image 2024-07-26 at 12.31
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש

גלריות

DOCZAHI@GMAIL
זְכוּת אָבוֹת יָגֵן עָלֵינוּ • האדמו''ר מנאראל בעריכת שולחנו לרגל הילולת אביו
DOCZAHI@GMAIL
קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה • שמחת נישואי נכדת מרן הגרמ"ה הירש
 הילולא (1)
הילולת האדמו"ר מסאווראן זצ"ל אצל בנו האדמו"ר מסאווראן
 יצחק אשדוד הילולת אור החיים (2)
הילולת אור החיים הק' זי"ע במוסדות לב יצחק אשדוד

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שִׁשִּׁי • כותרות העיתונים – כ' בתמוז ה’תשפ”ד

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture