דעות

מתוך הרשתות החברתיות, לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מי אתה שתחליט מה זה חילול ה’? השוטרים הם האלימים! / שלומי זייבלד

יש אנשים שמתקשים להכיל מורכבות, ויש את אלה שניסו להסביר מה הכוונה של חילול ה’ • בתגובה לסערה בעקבות טור הדעה על המתרחש בהילולת הרשב”י במירון, החלטתי להגיב לטענות השונות שנשמעו, באופן כללי / שלומי זייבלד
  • שוחטים מוסמכים ברבנות – מסלול מהיר להכנסה גבוהה בלי לצאת מעולם התורה!

    תוכן מקודם

  • 2024, אנשים מממנים שכר דירה עם נכס דיגיטלי

    תוכן מקודם

  • למה שווה לפתוח חשבון בנק בגיל צעיר?

    תוכן מקודם

  • השקעות יוקרה לא לעשירים בלבד>>>

    תוכן מקודם

  • שוחטים מוסמכים ברבנות – מסלול מהיר להכנסה גבוהה בלי לצאת מעולם התורה!

    תוכן מקודם

  • בואו להכיר את הטעם הכי קרוב לחלב>

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

זה היה צפוי מראש, אבל גם אני הופתעתי מכמות התגובות לטור הדעה שפרסמתי אתמול נגד חילול ה’ שגרמו אנשים מתוך המחנה, ועל כך שאסור לנו להתעלם מכך – דווקא במקביל לגינוי האלימות המשטרתית האכזרית שנצפתה באתרא קדישא מירון ביום ההילולא.

מלבד התגובות הרבות לטור, התקבלו עשרות רבות של מיילים במערכת – וגם אני קיבלתי אישית תגובות רבות במייל, בהודעות, בשיחות טלפון ובשטיבלאך שם התפללתי היום מנחה. למזלי, את תפילת שחרית עברתי בשלום…

יש את אלה שחברו להגיב לגופו של אדם ולא לגופו של עניין. מי שהספיק לנסוע לפגוע בי אתמול, כבר נסלח לו בעת קריאת שמע שעל המיטה אמש. מי שעשה זאת רק היום, אכוון עליו הלילה. הֲרֵינִי מוֹחֵל לְכָל־מִי שֶׁהִכְעִיס וְהִקְנִיט אוֹתִי – וְלֹא יֵעָנֵשׁ שׁוּם אָדָם בְּסִבָּתִי.

יש את אלה שמתקשים להכיל מורכבות. הרי אם השוטרים האלימים הם הרעים, איך יכול להיות שכתב נגד אלה שנלחמו בשוטרים? הרי מי שנגד הרע – הוא טוב! אז זהו, שלא. אפשר לגנות את חילול ה’ שגרמו אנשים מתוך הציבור החרדי, גם בלי שתאשימו אותי בתמיכה באלימות המשטרתית.

אם זה לא היה מספיק ברור, אז הנה: במקביל לגינוי האלימות המשטרתית והדרישה הצודקת לפעול נגד אותם שוטרים אלימים, חובה להוקיע את אותם אלימים שגרמו לחילול ה’ עצום, וביזו את קדושת ציונו של ר’ שמעון.

והנה הדגשה נוספת: לא מדובר על כל מי שעלה לאתרא קדישא מירון ביום ההילולא. מדובר על אותם אלימים שהתנהגו בצורה בעייתית.

ויש את אלה שלא הבינו למה ההתנהלות נכללת באיסור חילול השם. אז לטובת מי שלא מבין למה צעקות של ‘נאצי’ ו’נוחבות’ על שוטר, למה להתיז מים מתוך חצר ציון הרשב”י ולמה יידויי אבנים וביצים מתוך המערה נכנס לכלל של חילול ה’, ניתן לגמרא הקדושה להסביר.

הגמרא במסכת יומא דף פו ע”א:

“מי שיש חילול השם בידו אין לו כח בתשובה לתלות ולא ביוה”כ לכפר ולא ביסורין למרק אלא כולן תולין ומיתה ממרקת שנאמר ונגלה באזני ה’ צבאות אם יכופר העון הזה לכם עד תמותון”.

“היכי דמי חילול השם… אביי אמר כדתניא ואהבת את ה’ אלהיך שיהא שם שמים מתאהב על ידך שיהא קורא ושונה ומשמש ת”ח ויהא משאו ומתנו בנחת עם הבריות מה הבריות אומרות עליו אשרי אביו שלמדו תורה אשרי רבו שלמדו תורה אוי להם לבריות שלא למדו תורה פלוני שלמדו תורה ראו כמה נאים דרכיו כמה מתוקנים מעשיו עליו הכתוב אומר ויאמר לי עבדי אתה ישראל אשר בך אתפאר”.

“אבל מי שקורא ושונה ומשמש ת”ח ואין משאו ומתנו באמונה ואין דבורו בנחת עם הבריות מה הבריות אומרות עליו אוי לו לפלוני שלמד תורה אוי לו לאביו שלמדו תורה אוי לו לרבו שלמדו תורה פלוני שלמד תורה ראו כמה מקולקלין מעשיו וכמה מכוערין דרכיו ועליו הכתוב אומר באמור להם עם ה’ אלה ומארצו יצאו”.

האם יש מי שחושב שההתנהגות של אותם גורמים באתרא קדישא מירון נכנס לגדר של דיבור בנחת עם הבריות, וגורם להם להגיד “אשרי אביו שלימדו תורה, אשרי רבו שלימדו תורה”?

אחרים טענו כי השוטרים אלימים, ולא רק במקרה הזה, ויש אכיפה בררנית נגד הציבור החרדי. הטענות צודקות. המשטרה לא יכולה להסתפק בעונש על השוטרים האלימים בהילולת הרשב”י, אלא חייבת לעשות בדק בית יסודי. יש יותר מידי מקרים של אלימות המופנית דווקא כלפי חרדים.

אבל איך זה מצדיק חילול ה’? למה זה אמור למנוע את הוקעתם, במטרה למנוע מהם לקבל לגיטימציה ציבורית, כדי שנוכל לחנך את ילדינו לחיים של יראת שמיים, של קידוש ה’?

אל תתנו לאלימות המשטרתית להדחיק את חילול ה’ / שלומי זייבלד

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

41 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

צודק

צודק מאה אחוז וגם הבאתי את דברי הרמב”ם ז”ל כתשובה למשהו שאינו הבין מה זה חילול ה’
אהבתי את הטור הקודם ומאוד התרגשתי מהתגובות הטובות והאמיתיות
זה חשיבה אמיתית של יהודי ובמיוחד בן תורה ירא שמים
כל הכבוד, ישר כוח גדול!

”יש את אלה שמתקשים להכיל מורכבות” אז למי שכן מכיל מורכבות ניתן להבין שכשרואים תיעודים קשים כאלה עצם העיסוק בזה שהשני לא בסדר וכו’ זה נותן פרופורציה אחרת לאירועים וזה מה שאנשים לא אוהבים, לא יעזור כמה תכתוב שהמשטרה לא בסדר (גם התובע בהאג מדגיש שלישראל יש זכות להגן על עצמה וסליחה על ההשוואה כי אין השוואה)

אלימות שוטרים זה לא הנושא בכלל!!!
1. שוטרי יס”מ ומג”ב מתוקף דרישות תפקידם מתנהגים לפעמים באלימות לפעמים זה חובה לפעמים מוגזם ולפעמים מיותר
2 הבעיה היא השנאה היוקדת לחרדים!!
רק לפני פחות משבועיים שוטר רדף אחרי ילד בגיל 6!!! מישהו מבין כאן את המשמעות ששוטר מאבד את הראש לגמרי כי ילד זרק לו מילת גנאי (מישהו מבין מה קורה לילד בגיל זה ועוד שעוצרים אותו ומכניסים לניידת משטרה ומפחידים אותו, היכן אנשי זכויות הילד???)
איך זה שבקפלן לא מאבדים את הראש
איך זה שבמשך שנים שמאלנים קיצונים ואנרכיסטים מקללים ויורקים על חיילי צה”ל ביו”ש והם לא מגיבים??
איך זה שבחורה פלסטינית נותת סטירה לקצין צהל והוא לא מגיב???
איך זה ש 3 שוטרים מתנפלים על האבא של הילד בן ה-6 מפילים אותו לארץ וממשיכים לחבוט בו באכזריות נוראה
3. איך זה שקצין מתנפל בירושלים על ילד מוגבל שכלית שכלל לא היה מעורב ורק רצה לברוח מרוב פחד ומטיח אותו בחומה משל היה שק תפו”א
4. איך זה שבמאה שערים שוטרי יס”מ כנראה בסרטון ללא שום סיבה באים מאחור ליהודי חרדי שבמקרה הוא עו”ד במקצועו ודוחפים אותו באכזריות בכביש וגורמים לו להימרח על הכביש בדיוק כמו הזקן במירון אלא שהוא הלך לתומו בשכונתו
5. איך זה שבלשים באמצע ארוע מוצאים זמן להתנפל על בחור עדין כמובן חרדי שהעז להעיר להם שהם פגעו ברכב חונה והמשיכו ללא השארת פרטים להכניסו לרכבם ולהכותו באכזריות
6. אפשר לדלות מהזכרון עוד הרבה מקרים של שבירת לסתות של אברכים מנטורי קרתא שמחו על חילול קברים וכדומה
המדותף לכל הנ”ל שנאה!!!!
שרוחשים לחרדים
ואת הנושא הזה צריכים החרדים להציף מול בן גביר

אכן דייקת בדבריך ובאמת האשם האמיתי בזה התקשורת, המשטרה מפחדת רק מהתקשורת והכל תלוי בסיקור שלהם זה מסביר בדיוק את כל הדוגמאות שנתת ועוד רבים

אדרבה השוטרים יותר מעריכים את החרדים ולכן הם יותר נפגעים מהם מאשר מחילוני או להבדיל ֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫֫ערבי..

אולי הדבר החשוב ביותר במה שכתבת זה העניין של המורכבויות.
קל לחשוב שאם השוטרים הם בכלל לא בסדר אז הצד השני שזה אנחנו צודקים.
החיים כמעט אף פעם לא שחור לבן מה לעשות.

הרב זייבלד חזק ואמץ, אל תפחד לומר את האמת, הסיקריקים גורמים פעם אחר פעם לחילול ה’

זה הטעות שלך.
הפעם זה לא הסקריקים, אלא ציבור חסידי כללי.

גם אני סברתי כמו שלומי זייבלד, עד שהתעלל בי שוטר בלי שעשיתי כלום.
וכמה שהתחננתי והסברתי שאין ידי במעל, רק הגביר את האכזריות שלו.

ה”קנאים” הללו באמת עושים חילול ה’, אבל העיתוי שבה פרסמת את דעתך מאוד לא נכונה, היות ואנו נמצאים בתקופה קשה, בתקופה האחרונה תדירות ההפגנות עלו בצורה דרמטית (של השמאל ובמקביל של הפלג וכולי) ואתה מתפלץ כל פעם מחדש על האכיפה הבררנית ששוברת שיאים חדשים. ועיין בתגובה שכתב “חיובי” ותבין איך שבנושאים אחרים כשאתה מספיק מזדהה עם צד כלשהוא אתה לא מסוגל לקבל דעות סובלניות יותר. מבחינתנו זה שתי צדדים. הציבור החרדי נגד המשטרה.

לכל אלו שאינם מבינים מורכבות.
נעשה את זה קל.
האם היית מרשה לבן שלך לזרוק ביצים על שוטרים? או להתיז מים על אנ”ש שחושבים אחרת ממך?
זה לא מורכב, וברור לכולם שהם לא קרו ושנו ושימשו תלמידי חכמים.

אכן ברור לכולם,
תדמיין מישהו שנרצח על שעקף בכביש,
ואז נכתוב שאסור להתעלם שזה ממש מעצבן שעוקפים בכביש,
נכון הדוגמא קיצונית ולכן זה דוגמא (זה הרעיון של ספר משלי)

מסכים כמעט עם כל מילה, חוץ מזה שמתוך פחד שהאנשים האלו ישרפו אותך חי, ניסית להתיפייף, שאלו שעלו להתפלל הם בסדר, ורק האלימים לא בסדר.
אז בעיני כל מי שעלה הוא לא בסדר, חסר אחריות ציבורית מינימלית, ומנותק.
בזמן שעם ישראל נמצא באחד מרגעיו הקשים, בעודו אוסף את דמם של הנהרגים על קידוש ה, בזמן שעשרות אלפי חיילי מילואים מחרפים את נפשם ומתים ר”ל כל יום, בזמן שעשרות אלפים מפוני הצפון מתגלגלים כבר מעל חצי שנה, בזמן של מלחמה בצפון ובדרום, (ואדלג על הזמן הרגיש מבחינת הזעם הציבורי על חוסר השתתפותו של החרדים בלחימה), בזמן שכל אדם בר דעת שיש לו קצת שכל בקדקדו מבין את גודל הסכנה באירוע בסדר גודל כזה, והטילים של היום יוכיחו, רק לחשוב על אזעקה במירון ואלפים שרצים ממקום למקום ללא אמצאי מיגון, רק לחשוב על כך שמישהו שם בלבנון יחליט לשים יש על ההדק, הרי אנו לא נאיבים שהם רואים הכל.
בזמן זה ישנם אנשים שלא רואים אף אחד חוץ מאת עצמם, לא מבינים שבאירוע ציבורי כל אחד הוא חלק מציבור, ולא אדם פרטי. בדיוק בזמן זה אנשים אלו בוחרים במלחמה מוצהרת נגד רשויות שבאו להגן עליהם, ופותחים בקווי הסתה, במודעות רחוב על הרשמה לנסיעות למירון ושמנסיון העבר כל מי שמשתוקק להגיע יגיע, ובוחרים להעלות נגד החוק זקנים ונערים, (ועולה על כולם התנהגות ברברית), אז אם בחרתם לשים אצבע בעין, אל תתפלאו שיכניסו לכם אגרוף בבטן. ואל תתפלאו על רגשות הזעם המופנים כלפיכם.
זה לא מצדיק את האלימות המשטרתית, אבל דיי צפוי.
יתר על כן אנשים אלו מחפשים בכל דרך לההתסיס את השוטרים כדי להוציא כמה מהם מהכלים, בכדי שיוכלו לסכם בסוף כותרות על אלימות שוטרים.
שבו בבית התנהגו ברגישות, וכמו בני אדם, ואל תבלבלו את המוח.

👍👍👍 סוף סוף מישהו אומר את האמת

כל הנותן רוח גבית לפשע הרי הוא כשותף לפשע לה לא עיניין בטיחות ובטיח והראי למה לא סגרו צפת שהוא כמעט באותו קירבה וידע כל השותף לפשע ששום מכה דמעה וטיפת דם לא יילך לריק והכל יעלה לפני אדון כל והוא ישפוט

וגם דמם הנה נדרש

כתבתי תגובה (עם השם הזה), זה היה לפני שראיתי את סרטוני הזוועה, עכשיו כשראיתי איני יכול לעצור בעדי. תגיד, אתה ה”אינטליגנט” המוכשר, עורך מדופלם, לא מסוגל להבין את החיים בצורה מקיפה יותר???!!! האם נראה לך שעורך עיתון שמאלני יצא גם הוא בצפירה נגדית (נגד רוח קהל היעד שלו) מייד אחרי שהוא יראה עוולות כאלה נגד קהל קוראיו? לא יכולת לחכות עם הטור הזה עד שהדם הרותח ירגע?! קצת אינטליגנציה, יח”צ ויחסי אנוש לא היו מזיקים לך…
דבר נוסף, בתור עיתונאי אתה תבין היטב מה שאני יכתוב עכשיו: אם היית רוצה היית יודע טוב טוב להנפיק טור הפוך ולמזער את הרושם של החילול ה’ שהם עשו ולהסביר עד כמה זה לא גרוע, וזה מובן… העניין הוא שאתה ממקם את עצמך במיקום חברתי כלשהוא שאליה התכוונו אלה שהגיבו “מה יפית’ניק”

המלצה קטנה…
מחילה מכבודו אל תדבר על חיים של יראת שמיים אם זו העבודה שלך..
ותרשה לי לנחש שהטלפון שלך לא ממשש מהדרין…
חיים של יראת שמים…

לכל ה”חפים מפשע” שנפגעו משוטרים. האם אתם מאשימים רק את השוטרים הספציפיים שפגעו בכם? או את כככל השוטרים בארץ? אז ככה גם הם. כשהחברים שלכם פגעו בהם. סקלו אותם. קיללו,וכו וכו, אז גם איבדו את הצפון ופגעו בכם!!!

לענ”ד ההתנסחות שלו ממש משקפת יראת שמים שלא כמו בכתבה אחרת (ולא כמו ההתנסחות של כבודו..)
( https://www.jdn.co.il/articles-and-opinions/2208359/ ) שגם כן פורסמה באתר הזה…

השוטרים לא נוצרו מחומר של שוטרים, הם רק נותנים ובגדול פורקן ליצרים שאצלינו יש שנותנים להם בקטן.
שקרן מי שקורא לזה שמירה על הסדר הציבורי.
ושקרן מי שקורא לזה ‘קנאות’.

סוף סוף יש כבר אחד שמעורר על חילול השם. וגם מבין במורכבות. מקווה שתמשיך לעורר על שאר חילולי השם שמתרחשים.ויש רחמנא ליצלן הרבה. ונעבאך הציבור לא יודע את חומרת העניין, מחוסר הבנה במורכבות. בתקווה שעל ידך ימלא הארץ דעה.

מעניין מאוד באם הזה שבסרטון היה ח”ו האבא של שלומי זייבלד היה יוצא ג”כ כתבות כאלו וכדומה לזה… התשובה ברור לכווולם….!

הכל נכון אבל מי שקמה הממשלה ניתן לעבור על החוק במדינה וניתן אפילו לעשות מדורות(כמובן לא ב לג בעומר) על כבישים ראשים והמשטרה מבינה ומתחשבת עד שמגיע לחרדים
כך את התמונה של השוטר “הגיבור” שהיה בסכנה ממשית לכן נאלץ להוציא אקדח ושים את אותה תמונה בקפלן…
אם אין חוק אין חוק לכולם!!!!
ואם השמאל רוצה שנגנה שיגנה את הפקקים שעמדתי בגללם!!!

כל מי שהיה במירון פעל נגד כל גדולי הדור ואין לו דעת תורה.כמובן שהשוטרים שפשעו צריכים לשלם על כך. נקודה סוף פסוק

בדקת את דעת כל גדולי הדור?
אני בהחלט מצאתי שני דיינים גדולים שאמרו שהלכתית אין שום מניעה לעלות למירון בל”ג בעומר פ”ד.

וכנגדם כל גדולי הדור כנ”ל..
שני דיינים מתוך עשרות ומאות אולי של גדולי דור שעומדים מנגד
ממש השוואה
וחוץ מזה אין להשוות דיינים לגדול דור אחד, ואכמ”ל

זה אותם אלו ששיגעו אותנו בקורונה
יש גדולים אמיתיים שרואים את האמת ויש מחודדים שכל מה שאומרים להם קונים …

ממש יוצא מן הכלל. פשוט “נפלא”… לא יכול להיות שאתה יותר חכם מר’ חיים זצ”ל נכון?
ואם אתה חושב שכן אז כבר זה בעיה אחרת וחמורה מאוד.

זכותו של כל אחד לעלות למירון ולהתפלל על מנת להביא ישועה וזה לא מעניינם של המדינה או של השוטרים להתערב ולהגביל את חופש התפילה במקומות קדושים. ומי שרוצה לסכן את עצמו שם בעיה שלו בלבד ולא עניינו של אף אחד. אולי הפוך אם היו נותנים להתפלל שם כבר מזמן הינו נושעים. גם בזמן הקורונה סגרתם את בתי המדרש ואת בתי הכנסיות איפה יש הלכה כזאת?? הפוך! כשיש מגפה יש להרבות בתפילה ולהרבות בלימוד! ואם זה לא נקרא אמונה אז אנחנו כבר שכחנו מה זה להיות ליהודי

שכחת שתפקידו של שלטון לדאוג לשלום הציבור, הם לא שם רק בשביל להאשים אותם כשקורה אסון.
תפסיקו לבלבל את הראש, כך זה בכל מדינה מתוקנת, וכך גם חז”ל גזרו גזירות ותקנות לצורך רבים.
אנשים נמצאים כל הזמן בעמדה מתנגדת, כאילו כל מה שאומרים להם זה נגדם וצריך להתנגד, תפעילו הגיון.

לגבי הקורונה, גמרא ערוכה “דבר בעיר כנס רגליך” ויש ספר שלם של ר’ אשר וייס שמסביר את זה הלכתית. כמו שאמר “שלום” אתה פשוט נמצא בעמדה מתנגדת ולכן אומר שטויות.. במחילה

הקנאים למדו את שיטתם מהערבים שמסיתים, הורגים חוטפים, ובסוף מחפשים איזה תמונה של טיל שפגע בטעות בכאילו חפים מפשע, ומראים לכל העולם על רצח עם.
כך גם הקנאים מסיתים נחלמים נגד החוק, ונגד עצמם, משתוללים, מקללים, משחיתים רכוש ציבורי, ובסוף מחפשים איזה תמונה של שוטר שיצא מכליו, וזועקים את זעקת הקוזק הנגזל.
במקרה זה הצליחו בהסתה גם לסחוף אחריהם רבים מציבורים אחרים, ששכחו שהם נלחמים נגד מי שנלחם בשבילו, (גם אם הוא ראש קטן ולא רוצה לראות את זה).

הגדרה מדויקת!

לא רואה שום דרך להסתכל על המצב
השקפה נכונה ורהוטה
דיי לנרמל את האנשים הקיצוניים הללו שגורמים לחילול ה’ שאין לתאר
ומה תגיד על השוטרים…בוז
ואמשול משל למה הדבר דומה לילד גדול וקטן שמתחצפים ממי הדרישה להירגע.. והנמשל מובן

אני הייתי במירון בסוף לג בעומר ואני רוצה להגיד משהו מאוד פשוט
1)היה מסוכן לעלות למירון אך ורק בלג בעומר
אבל איך שנגמר היום זה כבר לא מסוכן???
2)ועוד שלאחר מעשה מתברר שאלימות השוטרים היתה יותר מסוכנת מהכל. לא היה אפילו אזעקה אחת במירון אבל פצועים נפשית ופיזית מהשוטרים היה הרבה
3)חילול השם או קידוש השם במונח ההלכתי זה לא סרטון של חרדי עושה ככה או ככה, אלא מהרצון השם בסיפור- אם עשיתי את רצון השם זה קידוש השם לא משנה מה כמה מצורעים וזבי חוטם חילונים או כביכול חרדים יחשבו עלי
ואם עברתי על רצון השם אז זה חילול השם לא משנה כמה ישבחו את זה. וכל אותם שעלו למירון הקשיבו לרבותיהם ואם יש לכם בעיה תתלוננו על הרבנים שלהם בתקוה שהזלזול בגדולי עולם לא תפגע בכם
מעניין אם מישהו פה פעם שאל למה כל כך מפריע למדינה שנבוא למירון? כתוב בזוהר-כי בספרא דא יפקון מגלותא, וידוע שלפני הגאולה הערב רב תצטרך להתבטל מן העולם ודוק

היות וזה נהיה יותר ויותר אופנתי להיות קנאי, ולהם יש כידוע מחסום בהבנה וראיה צרה, לכן יתכן שתגובתי מיותרת.

ובכל אופן על הצד שאינך קנאי, ורק מושפע מהם אסביר על ראשון ראשון וכו’:
1. בודאי שיש סכנה מסויימת בהגעה גם בימים לפני ואחרי, אבל כשמדובר באירוע המוני יש אחריות ציבורית, וההתייחסות לזה היא אחרת לגמרי, והראיה שאף אחד לא הפריע לאי משהו לעלות לפני כן.
זה הגיון ברור שכל בר דעת מבין אותה, וגם כל אחד היה צועק עליהם ומאשימם אם היה קורה משהו ח”ו.
מה עוד שהיום הוכח שהיו שם מלא אזעקות, אז בגלל שאתמול לא היה ב”ה זה הופך ללא מסוכן??
(גם הילכתית כאדם פרטי ניתן לומר דלא שכיח היזיקא, אבל כשמדובר ברבים חמירא סכנתא מאיסורא).
2. גם אם אתה אובער חכם, ומחליט שאין לך אחריות ציבורית, ובכל אופן אתה מסתכן ונוסע, זה היה די צפוי שתגובת השוטרים לא תהיה ידידותית, וזה באמת מסוכן גם בגלל השוטרים, אז תלמד לפעם הבאה שכשאומרים -לא, מתכוונים לזה.
3) חילול ה’ אכן לא תלוי רק בזבי חוטם מקפלן, אלא בעיקר בהגיון בריא של כל אדם שלא הוסת ע”י חבורת החוליג…….
באשר לרבנים אני באמת מפחד לדבר…… בפרט אחרי האיומים…… אבל כמה שידוע לי לצערנו המדינה עדיין לא מדינה חרדית, ולא באו לשאול רבנים לפני היציאה למלחמה בעזה, וגם לא לפני שפינו את הצפון, זהו שיקול ביטחוני שכל בר דעת מבין אותה.
מה עוד שלא שמעתי על שום רב רציני שאמר ללכת, אפילו בעדה החרדית לא הורו ללכת, כך שכל מי שהלך הלך על דעתו, (חוץ מאחד או שניים שלא ברור מה אמרו ומי לחש לאוזנם, או כאלה שדרכם היא דרך ההתנגדות, ללא קשר על מה ולמה, מחנכים ומגדלים את רבניהם בצורה מאוד מסויימת, ואח”כ אומרים הרבנים אמרו……, זה מגוכך).

זה שיש אכיפה בררנית זה ברור פסול, (כאילו אצלנו אין את תופעת הפרוטקציה, וקשרים), זה שהיתה אלימות שיצאה משליטה גם ברור וגם נורא, וצריך לטפל באלה בכל חומר הדין, אבל אם אתה מצפצף עליהם בפרצוף באלפים, ומוציא אותם משליטה, אל תצפה מאלה שלא יצאו משליטה.
זו הייתה כבר תשובת פרעה – אני הצדיק ועמי הרשעים…..

צודק!!!

פחדנים למה לא העלתם את התגובה שלי

לא פחדו וכן העלו כנראה מישהו פה ממהר מידי (וגם בחשיבה שלו..)

גיווארן א’למדן דער בוחער…
אוסטי גיהערט א’מעיישה…
מקטע גמרא עדיין לא מוציאים הלכות
דפוק בשכל

בס”ד
לידיעתכם! אין הלכות חילל ה’ ברמב”ם או בשו”ע.
יש הלכות קידוש ה’, ומי שעושה ההיפך עושה חילול ה’.
קידוש ה’ הוא בפני עשרה שומרי תורה ומצוות מישראל. אין מושג של חילול ה’ לפני מי שאינו שומר תורה ומצוות.
לכן לכאורה אין ויכוח שחילול ה’ לפני אחינו התועים (שיחזירם הקב”ה בתשובה איתי ביחד) לא שייך כלל.
יש אולי התנהגות שאינה הולמת. וכאן יש מקום לדון כאשר הצד השני מתנהג בצורה שאינה הולמת הלשון המעטה האם שייך ענין של התנהגות שאינה הולמת כלפיו.
נתפלל שנגיע ל”ומלאה הארץ דעה את ה’ כמים לים מכסים”.

כתבות חדשות באתר

הצצה לחייו של אלימלך בן ה8, הסובל משיתוק מוחין
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
בשיחת טלפון: ברק ומישל אובמה הודיעו על תמיכה בקמלה האריס
מפתיע: הגר"ד כהן במחווה לתורמים ל'יתומי תמוז'
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

טראמפ שיתף קטע מנאום נתניהו - ואיים להשמיד את איראן • צפו
חמאס דחה שוב את הדרישות הישראליות - ומאשים את נתניהו
מאות זוגות חשוכי ילדים כבר נפקדו: בשעות הקרובות זה קורה שוב
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הנאום והנהמה: נתניהו דיבר לאוזניהם של מי שלא היו שם / יוסף טיקוצ'ינסקי
מטייל שבר את רגלו בנחל תבור וחולץ ע״י מסוק יחידת להבה • צפו
מפתיע: הכלי שחושף למשפחות כמה יעלו להם בעתיד כל חתונות הילדים יחד
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הסוקר מסביר את השינויים הדרמטיים: "נתניהו קרוב לשיא שלו מלפני שנתיים"
סקר: הליכוד מתחזק אחרי נאום נתניהו; האופוזיציה לא יכולה להקים ממשלה

הכתבות המעניינות ביותר

דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש
שלושת השבועות: מה עושים עכשיו‫?‬ בונים את בית המקדש!
למה טראמפ ניצל מההתנקשות? ההסבר של הרב שניאור אשכנזי
הראשון לציון מבהיר: "אינני מעורב בכשרות רבנות ירושלים, להחליף את התעודות"
טען עוד כתבות >

המיוחדים

%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-07-04-222823-1
קיפקעס | הביקור שנמשך 5 שעות, הבעלזאי שהתנדב בשביל הרבי מויז'ניץ, והח"כים ומרן
WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
מטוס-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן

חדש באתר

‏‏לכידה
לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D-%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%91%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%A8-%D7%9C%D7%A8%D7%92%D7%9C-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A3-%D7%9C%D7%A0%D7%9B%D7%93%D7%95-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%96%D7%A0%D7%91%D7%90%D7%9A-12-700x700
דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
WhatsApp Image 2024-07-26 at 16.46
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
WhatsApp Image 2024-07-26 at 12.31
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש

גלריות

DOCZAHI@GMAIL
זְכוּת אָבוֹת יָגֵן עָלֵינוּ • האדמו''ר מנאראל בעריכת שולחנו לרגל הילולת אביו
DOCZAHI@GMAIL
קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה • שמחת נישואי נכדת מרן הגרמ"ה הירש
סאווראן הילולא (1)
הילולת האדמו"ר מסאווראן זצ"ל אצל בנו האדמו"ר מסאווראן
לב יצחק אשדוד הילולת אור החיים (2)
הילולת אור החיים הק' זי"ע במוסדות לב יצחק אשדוד

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שִׁשִּׁי • כותרות העיתונים – כ' בתמוז ה’תשפ”ד

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture