בארץ

אבשלום שושני, פלאש 90

10 דברים שאולי לא ידעתם על דובר צה”ל דניאל הגרי | פרופיל מיוחד

דניאל הגרי, הפך לדמות הכי מוכרת ומזוהה עם המלחמה בזכות התדרוכים היומיים שלו, אבל מה אתם באמת יודעים עליו? • ‘חדשות JDN’ על כתבת פרופיל מסוג שונה על דובר צה”ל • האחד המיוחד, ההחלטה ביום כיפור – והתמונה הויראלית
  • 2024, אנשים מממנים שכר דירה עם נכס דיגיטלי

    תוכן מקודם

  • מוכנים לשינוי? בואו תגלו איך אלפי אנשים מרוויחים כסף מהדיגיטל

    תוכן מקודם

  • צעירים? תעשו חשבון פשוט ותראו כמה זה שווה

    תוכן מקודם

  • למה שווה לפתוח חשבון בנק בגיל צעיר?

    תוכן מקודם

  • מוכנים לשינוי? בואו תגלו איך אלפי אנשים מרוויחים כסף מהדיגיטל

    תוכן מקודם

  • שוחטים מוסמכים ברבנות – מסלול מהיר להכנסה גבוהה בלי לצאת מעולם התורה!

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

1) האח המיוחד – וחיי המשפחה

דניאל הגרי נולד וגדל בעיר תל אביב, אח בכור מבין שלושה בנים – הקטן בהם, יוני, בעל מוגבלות שכלית וגופנית, מתגורר בכפר השיקומי “עדי נגב”. בתמונה מרגשת שפורסמה במהלך המלחמה, בין כל ההצהרות והפעילות ההסברתית, האח הגדול מצא זמן לביקור קצר.

צילום: עדי נגב נחלת ערן

הגרי נשוי ואב לארבעה ילדים – הקטן בהם, בן שנה בלבד.

2. מלוחם – לדובר. ההיסטוריה הצבאית

הגרי התגייס לצה”ל, והתנדב לקומנדו הימי (שייטת 13). בין שלל תפקידו בצבא, שימש כמפקד לוחמים במבצע חומת מגן, סגן מפקד בחטיבת הנח”ל, מפקד שייטת 13, ראש הלשכה של הרמטכ”ל לשעבר רא”ל (במיל’) בני גנץ, עוזרו האישי של הרמטכ”ל לשעבר רא”ל (במיל’) גדי איזנקוט, ראש מחלקת המבצעים בזרוע הים וראש מספן ים.

בחודש מרץ השנה, הוא מונה לדובר צה”ל. דורון אלמוג, יו”ר הסוכנות הציונית ולשעבר מפקד פיקוד דרום סיפר לחדשות 12 כי הגרי התלבט במשך חודש האם לקבל את הצעת הרמטכ”ל הרצי הלוי להתמנות לתפקיד דובר צה”ל.

“הרצי פנה אליו ודיבר איתו. זה גם יוצא דופן. בסוף, אני חושב, ההחלטה שלו נובעת מזה ש-1. הוא חושב שהזירה הזאת היא זירה מאוד משמעותית בלחימה. 2. הוא יכול פה להיות לעזר לרמטכ”ל, שותף בהחלטות המבצעיות, באיך לעשות, מה לעשות וגם איך לבטא את זה כלפי כל הציבור”.

3. ההחלטה המשפחתית בערב יום כיפור – והמשמעות השונה

ערב חג הסוכות, העניק הגרי ראיון לפודקאסט בהנחיית קובי פינקלר, עיתונאי ופרשן ערוץ 7, שם סיפר על עצמו והמשפחה: “בטבעי אני קצת שתקן. ביום הכיפורים אשתי אמרה שכל אחד צריך להגיד במה הוא רוצה להשתפר, מה היעדים שהוא מציב לעצמו. ואז היה תורי. אמרתי שאני מקווה שאני אשתף יותר. זה התפקיד שלקחתי על עצמי להשתפר בו. אני מאמין ששיח צריך להיות האתוס שלנו. אתוס של שיח והקשבה. זה צריך להתחיל בתא המשפחתי”.

זה אולי התחיל בתא המשפחתי, אך הגרי – שאמר את הדברים עם קונטקסט לפעילות שלו באותם ימים, מול גל הסרבנות של מתנגד הרפורמה המשפטית והכנסת הפוליטיקה לצבא, החל לשתף את הציבור בצורה שונה מכוונתו המקורית.

4. הדובר שיורד ומסקר מהשטח

דניאל הגרי לא מסתפק בהצהרות בהם הוא עומד על הפודיום – אלא גם ירד לשטח להביא לעולם את התמונות המזעזעות מתוך בית החולים רנטיסי ברצועת עזה, שם ככל הנראה הוחזקו חטופים על ידי מחבלי חמאס.

play-rounded-fill

5. פרפקציוניסט – שעובר על כל הצהרה ומתקן כל מילה

“יש לו סדר יום מדויק. כמה שעות לפני כל הצהרה שלו לציבור מביאים לו את הטקסט והוא יושב עליו ומתקן. עד לפני שהוא עולה עוד מדייקים את ההצהרה בהתאם להתפתחויות”, מספרת קצינה היושבת בבור של דובר צה”ל על דניאל הגרי. בשיחה עם וויינט היא חשפה כי לפעמים, זה מה שמוביל לשינויים בשעות ההצהרות היומיות.

6. התחמק מתשובה פוליטית – אך שואף לפוליטיקה

דניאל הגרי נשאל בהצהרה שמסר על ציוץ של ראש הממשלה בנימין נתניהו, וענה אחרי שתיקה של כמה שניות כי “אני לא אענה על השאלה הזאת, אנחנו עכשיו במלחמה ומרוכזים במלחמה”.

אך בניגוד למחשבה כי הוא מתחמק מתשובה רק כדי שלא להתערב בפוליטיקה, אבל גורם בצה”ל אמר עליו בשיחה עם גלובס כי “הגרי שאפתן ומאוד פוליטיקאי, למרות שטוענים עליו שהוא לא. אין לו ניסיון תקשורתי, הוא לא מבין בהסברה אבל הוא מקורב ולכן הוא נבחר לתפקיד”.

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

7. נכנס לוואקום המנהיגותי – ולא נרתע משאלות קשות

צפייה בתדרוכים היומיים של הגרי מעלים כי הוא לא חושש משאלות קשות, ועונה את האמת כפי שהיא – או מבהיר כי הוא לא עונה על שאלות מסוג זה.

פוליטיקאי לשעבר אומר עליו ל’ידיעות אחרונות’: “אני מסתכל על הגרי כל בוקר וערב כי הוא נכנס לוואקום המנהיגותי. הציבור שבור ומוכה זעזוע וייקח לנו שנים להשתקם. אבל אם זה יקרה, הוא ייזכר כאחד מאלה שברגעים של הלם מוחלט פנה לציבור באופן שקול ורציונלי גם כשהאמת כואבת. זה בדיוק מה שישראל צריכה היום”.

8. דניאל? לחברים הקרובים יש כינוי חיבה

בשבילנו הוא דניאל הגרי, אך בשביל בני המשפחה והחברים הקרובים הוא ‘דני’.

9. דובר – ומלומד

הגרי הוא בעל תואר ראשון בפילוסופיה ותואר שני בדיפלומטיה וביטחון. באוניברסיטת תל אביב, שם למד, מתגאים כי הוא בוגר תואר ראשון בפקולטה למדעי הרוח ובפקולטה לאמנויות ותואר שני בפקולטה למדעי החברה באוניברסיטת תל אביב.

10. התמונה הויראלית

כאשר העביר תדרוך בנוגע הממצאים בבית החולים רנתיסי, ושידר על המסך שעמד מאחוריו את התיעוד שלו יורד לשטח – צילמו גולשים ברשת את המסך ברגע הנכון, והוא הפך ויראלי מכל כך הרבה סיבות נכונות.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

76 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

הגרי גם אחראי להודעות שקריות על מה שקורה ביו”ש. ולהודעות לפני שמחת תורה ש’מפירי סדר’ יורים וזורקים מטענים על חיילים. עוזר של גנץ ואייזנקוט ואותו ראש עקום

חכם אבל לא משהו.
קצת שפוט של המשיחיסטים

בין הבודדים שלא הוציא תואר בעזרת קרן ןקסנר המשומדת ושונאת ישראל

הכתיבה שלך מבישה וכפויית טובה.

אני לא חושב שאתר חרדי אמור לתת כתבה שכזו.

למה??????????????????????

כי אנשים לא חושבים נכון ויורים את מה שחושבים בלי בקרה

אני לתומי חשבתי שאתר חרדי אמור להעריץ את לומדי התורה שהם מרכז הכח שלנו, ברור כי בימים אלו שהכעס והרצון לנקמה מפעפע בלב כולם אז יוצא שהצבא הוא המושיע הגדול ואותו צריך להוקיר ולהלל, זה מהווה אתגר מספיק גדול לצעירי הצאן ואין צורך להוסיף להם אתגר נוסף ולבנות להם הערצה לדמויות של הצבא, בדיוק כמו שלא היו מפרסמים מילון צבאי עם כל הביאורים לכל דרגה ודרגה כי זה לא הכח שאנו מאמינים בו כך גם לא נכון בעיני לפרסם כתבה כזו עם כל הכבוד וההכרת הטוב לחילים הנלחמים.

חח.. א. זה קצת אמירה מצחיקה כי לפי מה שאתה אומר כל האתר זה הוא אינו תואם את רוחנו ואי אפשר לתת ל”צעירי הצאן” להיות פה מכיוון שהאתר מדבר על המון נושאים שאינם קשורים ל”חרדיות” ו”להשקפה שלנו”.
ב. אני איתך בקשר לצעירי הצאן שמלכתחילה לא אמורים להיות באתרי חדשות באופן כללי ועליהם לבסס את עצמם לפני הכל (והם דרושים להמון מאמצים כדי להגיע לכך) ולכן זה לא קשור לזה שזה אתר חרדי או לא
ג. אני לא חושב שהעריצו אותו כל כך בפוסט הזה (אם בכלל) ורק ציינו עובדות.

וחוץ מזה, מפריע לי עוד משהו “קטן”
אם תמשיך לתגובות למטה תראה כמה דברי שנאה והקנטה יש לגבי אותם אנשים שאתה לא רוצה שיופיעו במקומות חרדים. זה לא נראה כאילו מישהו חושב להתרחק מכך או לא ללכת בדרכים כאלו
זה מתפתח לשנאה מכיוון שהגבול דק מאוד ולכן צריך לשים לב שלא חוצים אותו (פשוט אפשר לסגנן את התגובות באופן אחר).
וזה מה שרציתי שתשימו לב.

לפי דברי האלוף בריק
דובר צהל זה 400 איש שדואגים במשך עשרות שנים לא לומר אמת.

עצוב.

חבל שלא שומרים על אחדות בדיון פה וברגעים כאלה
בושה למגיבים פה..!

לא מתאים לתת כתבת “הלל ושבח ” לאדם חילוני המרוחק כל כך מהערכים שלנו. התאכזבתי ממכם, תבל.

מזה קשור לערכים? את/ה בכלל חרדים??? לדבר בצורה כזו זה לא אנחנו ככה לא מתנהג העם היהודי.
קודם כל אחדות הוא יהודי ואנחנו יהודים. ואנחנו חייבים להיות מאוחדים ותמיד כשהיינו מאוחדים ניצחנו (אתה יכול ללמוד קצת בהיסטוריה של העם שלנו ולראוות כשהיינו מאוחדים (כמו בדורו של אחאב שכולם עבדו עבודה זרה) נ-י-צ-ח-נ-ו!!!

זה לא קשור לאחדות, לוליק צודק, לא צריך לתת הלל ושבח לבן אדם שמקדם אג’נדה פוליטית שמאלנית בתוך הצבא ה”לא פוליטי”, כביכול

א. ברור שזה קשור לאחדות כי במה שאתם עושים זה מפלג וברור שככה לא כותבים אנשי תורה
ב. אני לא אמרתי עליו כלום, יכול להיות שמה שאתה אומר נכון.. אבל מה עם לשון הרע? אתה יודע בדיוק את הגדרים וההלכות אני רואה..(או שלא)
ג. עכשיו אין ימין שמאל אנחנו במלחמה ואין ליצור מצב של פרוד ופילוג בעם, אלא ההפך..!

צצודק אבל לדעתי לא בגלל החרדי או לא, זה דיי טיפשי זה אמור לגרום לנו להעריץ אותו או מה? למה נועדה הכתבה הזאת?

להכיר מישהט מחוץ ל ד’ אמות שלכם

אמת.

מכירים אותו כבר משיתוף הפעולה שלו עם הבניה הפלסטינית בשטחי C והריסת בתים של מתיישבים יהודים

אולי שתלמד מה קורה מסביבך? שתדע מה עושה הצבא בימי המלחמה? גם אם אישיותו ואורח חייו לא תואם את שלך, בלעדי הצבא מדינת ישראל הייתה מגיעה לחורבן בית שלישי באוקטובר. שום דבר אחר לא היה מציל אותנו באותה נקודת זמן. דניאל הגרי הוא דובר צהל ומפקד שייטת 13 לשעבר, ובניגוד לרבים מדוברי צהל קודמים, יש לו קרדיט על שירות צבאי קרבי והבנה עמוקה של תורת הלחימה. השכלה כללית נרחבת היא לא דבר רע, גם ללמוד דברים שהם מחוץ למרחב שלנו

מצחיק מאד שאמרת “בית שלישי” כי בית שלישי עדיין לא נבנה, וכשיבנה בעז”ה לא ירחב שוב.
מדינת ישראל היא לא בית המקדש, ואפילו לא התחלת הגאולה (אתחלתא דגאולה), אלא לכל היותר ‘סוף הגלות’. ראשי ומנהיגי המדינה, רובם ככולם, שונאים את הקב”ה, ורודפים את שומרי התורה. מה שהציבור החרדי גדל ומצליח זה לא בזכותם, אלא על אפם ועל חמתם.

גם כדורסלן קולע משלש

החיילים צדיקים מאוד בלי קשר לשאלה האם האם הם שומרים תומ”צ. כמובן שחובה להקפיד על ההלכה אבל אסור לזלזל בחיילים הקדושים!!!

אמת.

הוא גם עושה בושת למדינת ישראל עם האנגלית שלו….
בושה שמי שאמור להראות ולהוכיח לעולם מה שקורה אינו יודע אנגלית ברמת שפת אם ועושה טעויות שכל העולם צוחקים מזה…🤣🤣🤣🤣🤣🤣

לך תחליף אותו צדיק שלי

קוראת רבה תגובות מחול אף אחד לא צוחק ממנו לפחות למד התפקיד בצורה,רצינית ולא כמו חבורת האפסים שפולטים ארס ושטויות בימין וגרמו לחורבן,כאן בפחות משנה

לא יודעת לא עושה רושם . אני נזכרת בנחמן שי במלחמת המפרץ, אגב איפה הוא היום נחמן?

אני אישית לא התלהבתי ממנו, אם-כי לא ניסיתי יותר מדי להכיר אותו.

איש מסודר אחראי ישר נאמן ושקול , עם אחריות למה שהוא מוציא מהפה , עם המון רגש ואמפתייה ,כל זה הוא משדר החוצה הייטב , בשפה ברורה ורהוטה .נותן המון סמכותיות ובטחון ,ממש מתאים לתפקיד בפרט בימים טרופים אלה

הי שכחתם את הפן היהודי .חבל שלא שאלתם אותו איפה אלוקים אצלו זה הכי חשוב מ10 הדברים שהזכרתם .

אל תכפי יהדות על אף אחד סתכלי רק על עצמך!!!
במקום לחלק לאנשים פקודות תתמקדו קצת בעצמכם ואיפה אתם נמצאים..!

אתה יהודי? או בוט אירני?

אנלא מבין מה אתה רוצה בסה”כ אמרתי שצריך להתמקד בעשיה שלנו ולא בשל אחרים לא צריך לתת ציונים לאנשים.
סתכלו על עצמכם ותתרכזו בזה.

תשאל את הלוחמים הדרוזים שנפלו על זה.

אהבתי את ה”להכיר משהו מד’ אמות שלכם”
אני עובדת בחברה חילונית משכילה מאד
אין השכלה יותר מד’ אמות של ציבור לומדי התורה ומשפחותיהם
אין נביבות וריקנות יותר מהעולם החילוני משכיל ככל שיהיה
לידיעת גם המגיב בשם “אחדות” שמתלהב כ”כ.

אף אחד לא אמר שהעולם החילוני יותר משכיל או טוב מאיתנו אל תפרשו את מה שהיה למעלה ותקחו את זה לאן שאתם רוצים בסך הכל אמרתי שאין מה לצאת על בנאדם חילוני בגלל שהוא כזה אנחנו לא אמורים לשנוא אותם אלא לחזק אותם כדוגמת אבותינו הקדושים (“מתי יגיעו מעשי למעשי אבותי”).
במיוחד להיות באחדות מצב הזה כי זה מה שהחזיק אותנו חזקים במלחמות (את מוזמנת לראות טוב יותר למעלה מה כתבתי).
לסיכום אני אומר ברור שאין לנו ללמוד ממנו אך הוא כרגע מי שמנהל הרבה עניינים עם מדינות העולם וחמאס-דאעש.
אז יהיה נחמד לשמוע על הפרופיל שלו ולא יותר מזה
חבל שיש אנשים “חרדים” שמראים כל כך הרבה שנאת חינם על יהודים מעם שלנו.

  1. אתה כתבת “להכיר וכו'” סתם ככה זה נשמע כאילו כתבת “אתם בורים שלא מבינים כלום חוץ מד’ אמות שלכם”. גם אם לא הייתה זאת כוונתך זה מה שכתבת, והתגובות בהתאם
  2. זה לא קשור לשנאה, סה”כ הם הביעו את ההרגשה הלא נעימה שלהם של הערצה לבן אדם שהוא רחוק מהדרך שלנו, וזה לא קשור לזה שצריכים לדאוג לקירוב לבבות ולקרב את האנשים כמוהו ליהדות
  1. לא אני כתבתי להכיר וכו’.
  2. אני רק אומר שאפשר להגיד את הדברים בצורה נעימה ולא צריך לרשום בצורה כזו את הדברים
  3. הדברים האלה שכותבים אותם בצורה כזו עושים הרבה רעש ותחושה של שנאה אם היו כותבים את מה שיש להם להגיד כמו שאתה כתבת אז אני מבין אבל זה לא היה ככה
  4. קיטלגו אותו למעלה בתגובות, אז אני חושב ובטוח שכשקורה משהו שלא הכי קשור אלינו אבל בגלל שהוא חובש כיפה אז יגידו “חרדים” ויוציאו עלינו שם כזה. אז בואו לא נעשה את זה לצד השני גם. במיוחד שאנחנו אמורים להתנהג כמו בני תורה.

וסתם ככה שים לב לכמות ה”מעניין” ולכמות ה”לא מעניין” מעל התגובות ותבין למה אני כותב ככה..

אני רואה שהמקום עבודה משפיע מאוד על צורת הכתיבה שלך
ממש עין טובה

???

דניאל הגרי היקר
המון הצלחה בתפקידך
מעביר את כל המידע בצורה מצוינת .
ישר כוח ורק בשורות טובות אמן

הגרי אדם סופר חכם כנה בעל אינטליגנציה רגשית כל הכבוד

אחלה גבר

משכמו ומעלה. ארץ ישראל היפה,
קסם של אדם, באמת מקור לגאווה.

כאלה אנשים מבורכים צריכים בפוליטיקה והמקום הכי ראוי לו להיות יחד עם חילי טרופר

מתאים מאד לאייזנקוט שני אנשים טובים וערכיים
ויחד עם גנץ אפשר באמת לברך שיש עתיד טוב למדינה

קורע אתה 🙂 🙂
התגובה שלך צינית נכון?

אם אתה השקם והערב מצהיר שצהל עומד להיכנס לשיפא, אז אתה בעצם מודיע לכל החמאס תיברחו משם,זהj לא אמור להיות הפתעה ?, טוב שלא הזמנתם להם לימוזינה, מה נסגר איתכם

נסיך אלוף אמין דניאל בין הדוברים הכי טובים לצה”ל בהצלחה בהמשך

מה הקשר של התמונה של החרדי בכותרת?

התאהבתי בו מהיום הראשון שעלה למסך התבאסתי לשמוע שהוא קרוב לגנץ….

אדם מקסים משכמו ומעלה

מה אתם אתר חרדי במסווה לא אקרא את כל הבלופים שלכם

לא ידעתי שזה אתר חרדי. אבל שידע הציבור ויזהר כי לצערנו יש לא מעט חרדים ששותפים לערב רב ואולי הם עצמם כמו שמזהיר הרב אלחנן וסרמן הי”ד ערב רב.
עגל הזהב משפיע גם עליהם. מי שלא מאמין שיקנה במאה שערים את הספר דמעות של מלאכים.

די..דיי עם ההגרי הזה..ספרו 10 דברים על כל נופל ונופל..!!.

דיי..דיי עם ההגרי הזה..ספרו עשרה דברים על כל נופל ונופל..!!

אין עלנדניאל הגרי תותח על

דניאל הגרי הוא האיש הנכון במקום הנכון ובתזמון הנכון! לוחם ומנהיג ואני מצדיע ליושרו , מנהיגותו ומקצועיתו! שימשיך להוביל את ההסברה כי אין הסברה לממשלה. ממשלה לא מתפקדת. מזל שהצבא מתפקד!

דניאל הגרי הוא אדם נפלא וסימפטי ♥️♥️♥️

איך שמאלנים רדיקלים דמגוגים מדברים על אחדות? על ידי שקרים ושינאת ביבי

בס”ד, מה שלא כתבתם, : הוא שמאלן, מטיל רפש בנערי הגבעות הצדיקים והופך אותם לרשעים, ואת המחבלים הערבים שביו”ש, הוא מכנה רועי צאן וכד’.
חז”ל אמרו להיזהר מהצבועים.
גם גנץ, הוא אחד האנשים המסוכנים , רק הוא עוטף את עצמו באצטלה של “ממלכתיות”. ולצערינו הגעתי למסקנא שהציבור הוא “עדר” שקונה את כל הלוקשים שמוכרים לו, ושוכח במהירות את העבר הגרוע של כל מיני אנשי ממסד.
צריך רק “דעת תורה”. כל השאר זה רמאות.

תגיד לי מה אתה רציני??? אף אחד לא אמר לך ללמוד ממנו רק ציינו עובדות עליו וזה אתר של חדשות אף אחד לא ילמד אותך תורה פה אם לא טוב לך תלך.

דו” צ יוצא מן הכלל , מדוייק ,זהיר וישיר ויודע על מה מדבר.
הציבור נותן אמון מלא בו ובדבריו וזה דבר חשוב ביותר.

משדר אמינות

יניב

אחלה דניאל שבעולם

אלוף!
אמין מאוד, מדוייק ומדבר בגובה העיניים, כל מה שחסר לנו בממשלה.
מקווה בשבילנו שימונה לאלוף ולאחר מכן יתברג בפוליטיקה.
מקווה בשבילו שיסתפק בלהיות אלוף ולוותר על הפוליטיקה.

דניאל הגרי הוא ה-גיבור של המלחמה הזו ואם יפנה לפוליטיקה – אצדיע ואצביע לו🫡👏🙏

משכמו ומעלה. אדם לדוגמה.כל הכבוד לדניאל דובר צה”ל מעולם לא היה דובר עיניני כזה.חזק ואמץ דניאל

דניאל הגרי הוא דובר צהל הכי מוצלח שהיה לנו מאז קום המדינה לדעתי ..💐💐דניאל הוא אדם אהוב דובר אמת.מגיע לדובר צהל להיתקדם בצבא .אדם ראוי להיות רמטכל או שר ביטחון 🖤❤🖤❤

דובר צה”ל: איש יקר, אמין, יסודי ומאוד אנושי. לי הוא הקל נפשית מאוד במלחמה הזאת. עשה עבודתו נאמנה ודאג להיות מוכן מבחינת תוכן. סייע בעבודתו לפורום המצומצם של מעצבי ומתכנני המלחמה. תודה לכל העשייה שלו.

אותי מדאיג היכן נעלם אביב כוכבי ? הרי על מחדל המודיעין וצה”ל ב-7.10.23 גם הוא חלק מאחראים !

מיתגעגע לחיים הרצוג שהישרה ביטחון בעם ב73

כתבות חדשות באתר

מאות זוגות חשוכי ילדים כבר נפקדו: בשעות הקרובות זה קורה שוב
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
בשיחת טלפון: ברק ומישל אובמה הודיעו על תמיכה בקמלה האריס
הלב זועק אי אפשר לתאר בדיו , רק בדם!
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

טראמפ שיתף קטע מנאום נתניהו - ואיים להשמיד את איראן • צפו
חמאס דחה שוב את הדרישות הישראליות - ומאשים את נתניהו
מדהים: האברכים התרגשו מסיפור חייהם של החתן והכלה – והתחייבו לשלם את הוצאות החתונה
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הנאום והנהמה: נתניהו דיבר לאוזניהם של מי שלא היו שם / יוסף טיקוצ'ינסקי
מטייל שבר את רגלו בנחל תבור וחולץ ע״י מסוק יחידת להבה • צפו
מפתיע: הגר"ד כהן במחווה לתורמים ל'יתומי תמוז'
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הסוקר מסביר את השינויים הדרמטיים: "נתניהו קרוב לשיא שלו מלפני שנתיים"
סקר: הליכוד מתחזק אחרי נאום נתניהו; האופוזיציה לא יכולה להקים ממשלה

הכתבות המעניינות ביותר

דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש
שלושת השבועות: מה עושים עכשיו‫?‬ בונים את בית המקדש!
למה טראמפ ניצל מההתנקשות? ההסבר של הרב שניאור אשכנזי
הראשון לציון מבהיר: "אינני מעורב בכשרות רבנות ירושלים, להחליף את התעודות"
טען עוד כתבות >

המיוחדים

%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-07-04-222823-1
קיפקעס | הביקור שנמשך 5 שעות, הבעלזאי שהתנדב בשביל הרבי מויז'ניץ, והח"כים ומרן
WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן

חדש באתר

‏‏לכידה
לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D-%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%91%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%A8-%D7%9C%D7%A8%D7%92%D7%9C-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A3-%D7%9C%D7%A0%D7%9B%D7%93%D7%95-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%96%D7%A0%D7%91%D7%90%D7%9A-12-700x700
דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
WhatsApp Image 2024-07-26 at 16.46
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
WhatsApp Image 2024-07-26 at 12.31
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש

גלריות

DOCZAHI@GMAIL
זְכוּת אָבוֹת יָגֵן עָלֵינוּ • האדמו''ר מנאראל בעריכת שולחנו לרגל הילולת אביו
DOCZAHI@GMAIL
קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה • שמחת נישואי נכדת מרן הגרמ"ה הירש
 הילולא (1)
הילולת האדמו"ר מסאווראן זצ"ל אצל בנו האדמו"ר מסאווראן
 יצחק אשדוד הילולת אור החיים (2)
הילולת אור החיים הק' זי"ע במוסדות לב יצחק אשדוד

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שִׁשִּׁי • כותרות העיתונים – כ' בתמוז ה’תשפ”ד

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture