מהירות טעינת האתר
החשיבות של מהירות טעינת האתר היא נושא שנדון כבר זמן רב. חשוב לוודא שהאתר שלך והמוצרים המוצגים בו נטען מהר ונטען מהר מאוד.
מהירות הצגת האתר תייצר חוויית קנייה יותר טובה עבור הלקוחות שלך וזה יעזור לך להשיג יותר מבקרים ולהגדיל את שיעור המכירות שלך.
עבודה על שיפור מהירות האתר היא בהחלט לא צעד שקל לעשות, אבל אם אתה נדרש לעשות כמה שינויים כאשר המטרה היא ברמה כזו שהיא תכניס לך יותר כסף לעסק אז כבעל עסק, תצטרך לעשות את העבודה הזאת כדי שלא תצטרך לעשות הרבה יותר עבודה בטווח הארוך!
לכתוב תוכן מקורי באתר
העתקת תכנים היא עבירה שאם תתפסו מבצעים יהיה לא נעים בלשון המעטה ולכן, גם המוצרים שלכם מופיעים באתרים אחרים חשוב מאוד שתכתבו תכנים מקוריים ולתכנן את התכנים עוד לפני התחלת בניית חנות וירטואלית .
אם תתמקד בהיבט זה כראוי, תוכל להשיג אמינות והחזר ROI גבוה יותר על ידי הסתמכות על מספר מקורות ותמציתיות. זה גם יכול לעלות כמעט כלום לעשות!
תמונות של מוצרים באתר
היום צילום מוצרים לאתרי אינטרנט הפך להיות קל יותר בזכות המצלמות בטלפונים הניידים. פעם, צילום היה מיומנות שדורשת הרבה תרגול וידע ולא משהו שאפשר ללמוד בן לילה.
היום בעזרת כל סמארטפון ושלל סרטוני הסברה שקיימים ברשת שנותנים טיפים כיצד לצלם מוצרים באמצעות הטלפון או מצלמה אפשר להגיע לתוצאות איכותיות ומאוד מרשימות.
כמובן שתמיד אפשר ללכת ללמוד צילום בצורה מקצועית באחת מהמכללות לצילום ברחבי הארץ ואחר כך להשתמש בתמונות של המוצרים שצילמתם עבור אתר האינטרנט שלך.
תשווקו את האתר שלכם ברשתות חברתיות
שיווק במדיה חברתית דומה במקצת ל'שיווק נכנס' בחיים האמיתיים. זוהי גם דרך יעילה מאוד להגיע לקהל שהוא מאוד אינטראקטיבי איתך. זה גם מקטין את הזמן, המאמץ והעלות הנדרשים ליצירת תוכן ואופטימיזציה של הערוץ שלך, מה שהופך אותו לגישה חסכונית יותר עבור משווקים דבר שיכול להתבצע ע"י אנשים שמתמחים בניית אתרים.
שיווק במדיה חברתית הפך לנושא פופולרי מאוד בשנים האחרונות וחברות רבות משתמשות בכלי מדיה חברתית כדי לקדם את האתרים את אתרי המכירות והמוצרים והשירותים המוצעים.
קיימות שלל פלטפורמות של מדיה חברתיות בהן אפשר להשתמש:
פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט, יוטיוב וכו'.
תבנו חנות וירטואלית עם חברה מקצועית
אם יש טיפ אחד ויכול להיות שאולי הכי חשוב, אם אתם מרגישים שלבנות חנות וירטואלית זו משימה שקצת גדולה עליכם אל תתביישו ותפנו לחברה מקצועית שתעזור לכם בבנייה של החנות הוירטואלית שלכם כי הרי המטרה של היא למכור וגם להכניס לכם כסף.
כי אם חושבים על זה בסופו של דבר מדובר בחנות שלכם, נכון חנות וירטואלית אבל עדיין חנות!