במשכן הכנסת נערך אירוע הצדעה לגופי חירום ולמתנדבי ארגוני ההצלה בהם ארגונים הפועלים תחת מד"א בכל רחבי הארץ.
האירוע נערך בנוכחות יו"ר הכנסת ח"כ אמיר אוחנה, השר לביטחון פנים ח"כ איתמר בן גביר ויו"ר הוועדה לביטחון לאומי ח"כ צביקה פוגל.
לכנס הגיעו עשרות נציגים מהצלות מד"א מכל רחבי הארץ, ונוכחותם עוררה תגובות חיוביות ואהדה של גופי חירום אחרים בהם משטרת ישראל, כבאות והצלה, שב"ס, יחידות חילוץ ועוד.
בשם מד"א דיבר ד"ר אלי יפה, סמנכ"ל קהילה שברך את המתנדבים וקרא להם לשמור על המוטיבציה להצלת חיים.
השר לביטחון פנים, ח"כ איתמר בן גביר בירך: "אתם המתנדבים ראויים ששמותיכם ייכתבו בספרי מדינתנו ושל החברה כולה
חשוב לי להגיד לכם בשם ממשלת ישראל, תודה רבה."




















