אדר – הדר קבלוה מאהבה
לאחר מספר שנים של יגיעה ולימוד ובחינות בסוגיות הלכות שבת, עירובין, פסח, ושאר הסימנים בחלק או"ח, התאספו יחד אברכי וראשי הכוללים למסיבה של מצוה, תחילה נשא דברים המשפיע הרה"ג ר' משה ויינבאך שליט"א שבדבריו הרחיב במאמר חז"ל 'אוהב ה' שערי ציון' המצויינים בהלכה וכו', ועל חשיבות כח לימוד התורה דרבים, לאחמ"כ הופיע בהדרו כ"ק האדמו"ר שליט"א ופתח באמ"ק בהם הרחיב בחשיבות ומעלת לימוד התורה, וכן סיפר מהשתלשלות נס ההצלה של זקנו הס"ק מרוז'ין זיע"א, אחר נערך הסיום ע"י ראש הכולל הרה"ג ר' מרדכי רוטנברג שליט"א, ונעמד כ"ק האדמו"ר לאמירת הקדיש 'תתכלא', לאחר אמירת הקדיש פתחו בשירת 'אשריכם תלמידי חכמים'.






















מלך
איזה מלך
… כן ירבה וכן יפרוץ