לרפואת החתן: תפילת רבים בביהמ"ד 'אביר יעקב' סאדיגורה תל אביב
ביום רביעי ערב ראש חודש אדר ב' התקיימה תפילת רבים ויום כיפור קטן בהיכל ביהמ"ד הגדול 'אביר יעקב' סאדיגורה בתל אביב בראשות הגאון הגדול רבי מרדכי אויערבאך שליט"א.תפילת רבים לרפואתו השלמה של החתן שנפל בחתונתו איתי חיים בן אהובה לרפואה שלמה.
לאמירת התהילים ניגש לפני העמוד הר"ר ערן לוי הי"ו מנהל התלמוד תורה 'אביר יעקב' בתל אביב, לאחר אמירת התהילים ניגש לתפילת יום כיפור קטן המרא דאתרא הגאון הרב אויערבאך שליט"א. גם עזרת הנשים היתה מלאה בנשים צדקניות שבאו להעתיר בתפילה לרפואתו של החתן לרפו"ש.