כ"ק האדמו"ר מנדבורנה אלעד שליט"א נסע בערב ראש חודש אייר להעתיר בתפילה על מחזיקי המוסדות בציון הק' של ר' ישעיה זי"ע בקרעסטיר, ולהכין "שליסל חלה" לברכת פרנסה עבור קהל חסידיו. האדמו"ר שהה באכסניה 'ר' ישעיה לעס גאסט הויז' בהנהלת הרה"ח משה יוסף פרידלנדר הי"ו