21 אהבו
2 לא אהבו
ה' ישמור!!! אבל זה מושב בארץ ישראל ומנהלים אותו ציייויינים לא?! למה לא לשבות בעזה או בירדן?
חחח צודקת
אלופים
למה לכתוב שטויות
ה' ישמור!!! אבל זה מושב בארץ ישראל ומנהלים אותו ציייויינים לא?!
למה לא לשבות בעזה או בירדן?
חחח צודקת
אלופים
למה לכתוב שטויות