החיפושים. צילום: דוברות יכ"ל
איפה מוישי? כבר 139 ימים שהנער בן ה-16, מוישי קליינרמן, נעדר ואף אחד לא ראה אותו. הנער יצא מביתו במודיעין עילית, הגיע ליישוב מירון לשהות שם בשבת, נראה בפעם האחרונה במצלמות האבטחה ליד ציון הרשב"י בליל שבת ומאז נעלם. בעקבות כך יצאו היום (שישי) מתנדבי יחידת הכלבנים לחפש את מוישי, חיפושים ששולבו עם כלי עבודה מיוחדים.
למרבה הצער, גם היום מוישי עדיין לא נמצא על אף החיפושים. מדוברות יכ"ל נמסר, כי "יחידת הכלבנים לישראל ממשיכה להפוך כל אבן בחיפושים אחר הנער אברהם משה קלינרמן. יכ"ל ערכה הבוקר (שישי) יום חיפושים נוסף בגזרת מירון, אחר הנעדר מוישי קלינרמן, כבן 16 שנראה בפעם האחרונה ביום שישי, כ"ב אדר ב' תשפ"ב, 25.3.2022, באזור ציון הרשב"י".
עוד נמסר בהמשך, כיצד בוצעו החיפושים המיוחדים היום בעזרת אנשי הצוות של יחידת הכלבנים ובהובלת אהרן שטרייכר. כי "בחיפושים שנערכו היום פעלו צוותי היחידה עם כלי עבודה בתא שטח מורכב, סבוך וקוצני שטרם זוכה עד היום; זאת בנוסף להפעלת כלבי הרחה מיוחדים". כאמור, למרבה הצער "המשימה טרם הושלמה. אנו לא מתייאשים. נמשיך לחפש עד שבעזרת ה' נגיע אליו".
"אנו מצדיעים למתנדבינו, שממשיכים במשימה הקדושה תוך דביקות במטרה. בתפילה לבשורות טובות", הוסיפו בדוברות יחידת הכלבנים על החיפושים שנערכו אחרי מוישי קליינרמן, שנעדר כבר כמעט 140 ימים. "אנו פונים לציבור להמשיך ולסייע בהפצת תמונתו של הנעדר. כל היודע דבר, נא ליצור קשר עם מוקד יכ"ל: 054-4876709", נמסר לסיום. עד כה שוחררו שישה חשודים שנעצרו אך לא הביאו קצה חוט למקום הימצאותו של מוישי.





צילומים: דוברות יכ"ל





















מסכנות על המשפחה
מסכנות על המשפחה
אני עדיין לא חושב שמיצו מספיק את החקירה אם זה על רקע לאומני…יכול להיות שלקח טראמפ בצפון ורצחו אותו ערבים והעלימו את הגופה ביו"ש …
לא חושב שבדקו מספיק.
לא מחייב שזב הסיפור