'רבי' אינו 'חבר', ולכן אין כאן את הכלל של 'בין אדם לחברו'.
מאידך, 'בין אדם למקום' יש כאן ומצד בין אדם למקום אין שום בעיה לפרסם התמונה ובפרט ממעמד שלא נערכה בחצר הקודש הפרטי של כ"ק אדמו"ר שליט"א מקארלין סטאלין
וכאן המקום להודות לאתר החשוב הזה שפרסם תמונות של מלך ביופיו כ"ק אדמו"ר מקארלין סטאלין שליט"א בהיתר ולא באיסור. ירבו כמותכם בישראל
אם זה בנפשו של האדמו"ר מקרלין שלא יצלמו אותו ולא יפרסמו תמונות שלו באתרים
אני חושב שמצד בין אדם לחברו זה לא הגון
'רבי' אינו 'חבר', ולכן אין כאן את הכלל של 'בין אדם לחברו'.
מאידך, 'בין אדם למקום' יש כאן ומצד בין אדם למקום אין שום בעיה לפרסם התמונה ובפרט ממעמד שלא נערכה בחצר הקודש הפרטי של כ"ק אדמו"ר שליט"א מקארלין סטאלין
וכאן המקום להודות לאתר החשוב הזה שפרסם תמונות של מלך ביופיו כ"ק אדמו"ר מקארלין סטאלין שליט"א בהיתר ולא באיסור. ירבו כמותכם בישראל