במוצש”ק נערכה עצרת אזכרה והתעוררות במלאת שמונה שנים לפטירתו של רבה של חיפה הגה”ר שלמה שלוש זצ”ל. העצרת התקיימה בהיכל ישיבת מורשה "משנת שלמה", הנקראת על שמו. בעצרת השתתפו רבנים, אברכים, בני תורה ואישי ציבור בעיר, ובמעמד ה’מגיד מישרים’ הרה"ג ר' ברוך רוזנבלום שליט"א, בסיום העצרת נערכה סעודת מלווה מלכה.




















