הסעודה התקיימה ביום רביעי פרשת בא – ליל הילולא קדישא בהיכל בית המדרש קאלוב בעיר ביתר עילית בהשתתפות בני הקהילה,
הרב אב"ד שליט"א נשא מדברותיו במשנתו של בעל ההילולא, כן נשא דברים נכד רבינו, הרה"צ רבי מנחם שלמה טויב שליט"א ראש הכולל ובן מורנו אב"ד שליט"א.
בתפילה לפני רבון העולמים קיוו וייחלו המשתתפים שישלח מהרה מן השמים רפואה שלימה ובריאות איתנה לרמ"ח אבריו ושס"ה גדיו של בנו הגדול מרן רבינו משה בן ריזל שיתחדש כנשר נעוריו בבריות גופא ונהורא מעליא אכי"ר




















