השנה ציינו יובל שנים ליוזמה כשהיא החלה בשנת תשל״ג בקהילה זו ביוזמתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל עוד בהיותו רבה הראשי של תל אביב-יפו, וביקש ממי ששימש כעוזרו המסור בימים ההם, תלמידו חביבו הרב שלמה זביחי לדאוג לשיעורי תורה ביום זה, שזהו יום חופש מעבודה, וחבל לבטל תורה ביום זה, והוסיף כי אף אם יבוא אדם אחד, זה שווה את המאמץ. וממקום זה נפוצה הבשורה לכל הארץ, וכיום אין עיר שלא מקיימת יום שכולו תורה ביום זה.
גדולי ישראל, דיינים, רבני ערים, וגדולי המגידים והמרצים, מסרו שיעורים והרצאות מחצות היום ועד חצות הלילה, כשבחצות הלילה הרב זביחי פתח את שערי ההיכל וערך קבלת עול מלכות שמים מרגשת.





















המקום בו התחיל רעיון יום שכולו תורה אצל הרב זביחי בתל אביב מזכה הרבים עצום בעל זכויות אדירות
האדמו"ר מקאליב זיע"א ייסד את הבר בי רב
אשריכם
משפחת זביחי המעטירה שהצילה רוחנית את דרום תל אביב
ר' שלמה נהגו של מרן זיע"א
אשריך הרב שלמה מזכה הרבים