הבוקר עצרו שוטרי היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב ירקון שני חשודים, תושבי ראשון לציון בחשד כי בלפני מספר שבועות התפרצו לדירת הקורבן ברחוב ז'בוטינסקי בת"א, תקפו אותו ושדדו ממנו מטבעות דיגיטליים בשווי מליוני שקלים. השניים יובאו היום להארכתם מעצרם בבית משפט השלום בת"א