שבוע לאחר פיגוע הירי בתחנת הדלק בחווארה שבו נרצחו האב סיילאס-שי ניגרקר ובנו אביעד ניר, הזרוע הצבעית של חמאס ביו"ש קיבלה אחריות באופן רשמי על המעשה. בכרזה שפרסם ארגון הטרור נכתב: כי "הג'יהאד שלנו נמשך והפעילות שלנו לא ייפסקו".
כזכור, השניים הגיעו לטפל ברכבם בציר הראשי בכפר, הכניסו את רכבם למכון שטיפה – לשם הגיע המחבל רגלית ופתח לעברם בירי מטווח אפס.
בתוך כך, לפי מקורות פלסטיניים המחבל שביצע את הפיגוע בחווארה בשבוע שעבר, הוא אוסאמה בני פצ'ל שטרם נלכד בידי מערכת הביטחון. ולפי הפלסטינים, צה"ל מיפה את ביתו לקראת הריסה. ובני משפחתו טענו: "הכיבוש מאשים אותו, אנחנו יודעים שהוא יצא לעבוד"





















למה הם לא מפחדים שהם יחטפו קשה בעזה אחרי לקיחת האחריות?
!