הדיון המשמעותי שקיימו במערכת הביטחון בנוגע לנורמליזציה: בחודש שעבר כונסו ראש המל"ל צחי הנגבי, ראש המוסד דדי ברנע והרמטכ"ל הרצי הלוי לדיון בלשכת שר הביטחון יואב גלנט על המשמעויות הביטחוניות של הנורמליזציה עם סעודיה, כך פורסם הערב (שני) בחדשות כאן 11.
הדיון התקיים על רקע המשך המגעים של הממשל האמריקני עם סעודיה בנושא הנורמליזציה, שנמשך גם בשבועות אלו – כולל ביקורו הצפוי של ברט מק'גורק, מחזיק תיק המזרח התיכון בבית הלבן, בסעודיה.
לפי מקורות המעורים בתוכן השיחות החשאיות האלו, גם ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים דיונים בסוגיה, בין השאר בעקבות השאלות שעולות מהדרישה הגרעינית הסעודית למעגל דלק עצמאי.




















