לוחמי אש מתחנה אזורית בנימין פעלו הבוקר לחילוץ הרוג ופצוע קשה בתאונת דרכים בכביש 446 סמוך למעבר חשמונאים בבנימין.
רשף קובי לוי סגן מפקד המשמרת: "עם ההגעה לזירת התאונה ראינו שני כלי רכב אשר פגעו חזיתית אחד בשני, ובתוך אחד מכלי הרכב שני לכודים בצורה קשה, זאת בעקבות עוצמת הפגיעה. מייד התחלנו בפעולות לחילוץ הלכודים, זאת לאחר תעדוף רפואי ע"י כוחות הרפואה שהיו במקום. תחילה חילצנו את הלכוד שהיה פצוע קשה, ולאחר מכן את ההרוג."
מפקד מחוז יו"ש טפסר שיקו בר דב שהתייחס לתאונה אמר: "לצערי הרב זהו ההרוג השני אותו מחלצים לוחמי האש ב-12 השעות האחרונות. אמש פעלנו לחילוץ הרוגה תושבת בקעת הירדן בתאונת דרכים קשה בצומת פצאל. גם בכביש 60 בגוש עציון פעלנו השבוע לחילוץ הרוג כתוצאה מתאונה קשה. אני מבקש בכל לשון של בקשה, הקפידו על חוקי התנועה, סעו בהתאם לתנאי הדרך והגיעו ליעדכם לשלום!"




















