הישיבה החדשה קמה לאחר ביקוש גובר מצד מחנכים והורים לפתוח מסגרת ברמה רוחנית גבוהה לצד רגישות לקשיים ויחס אישי לכל תלמיד ותלמיד עבור בחורים שאינם מקבלים פתרון הולם במסגרת הישיבות הקיימות.
הרבנים שעוקבים אחר כל שלב בפתיחת הישיבה, שיבחו מאוד את רעיון הקמת הישיבה, ואמרו כי מזה זמן רב ציפו שתקום כזו ישיבה, וברכו בהצלחה מרובה וסייעתא דשמיא. כמו כן ציינו כי זה דבר מבורך שראש הישיבה מגיע עם נסיון וגישה לבחורים אלו, מצד אחד להבין את הבחורים ויחד עם זה לא לוותר.
את המשא המרכזי נשא הגר"ש זעפראני שהאריך בחשיבות הגדולה שיש בגישה של אהבה מול התלמידים, ושזה מה שנותן כוח לבחורים להתגבר מול כל הנסיונות הקשים הנמצאים בימינו.




















