בתחילת חודש פברואר השנה התקבלה תלונה במשטרת אריאל על גניבת ציוד יקר ערך על סך 150,000 ש"ח מאתר בנייה בעיר. הגניבה בוצעה באמצעות שימוש במשאית מנוף בעלת לוחית רישוי מזויפת.
היום בפעילות חוצה מחוזות של משרד בילוש ומודיעין תחנת אריאל, נתפסה המשאית באזור מחוז מרכז ונעצרו שני חשודים, תושבי טייבה, בגילאי 40,50.
בכוונת המשטרה לבקש את הארכת החשודים בבית המשפט.





















להרוס להם,ולכל מעגל ראשון,שני,ושלישי את הבתים,לשלול אזרחות,ביטוח לאומי,להטיל עליהם קנס 10 מיליון שקל,ולשים אותם בכלא 30 שנה-לאחר מכן צו גירוש מהארץ,רק כך נפחית את ההרס שהם גורמים,זו הרתעה.
לא יקרה.הם כבר בבית…משפט בעוד 3 שנים
קנס ועל תנאי
מסכים איתך
זה מה שהם יודעים לעשות הכי טוב ..
זה למה להשאיר אותם מחוץ לחברה שלנו ..
לתת עונשי מאסר ארוכים וקנסות כבדים, שלא ישתלם להם לגנוב.
הם בסך הכל העבירו ציוד ממקום למקום לפי בקשת הלקוח.
גם אני חושב שצריך שיקבלו קנס גדול ולא למען יראו ויראו.
עם עורך דין טוב הם לא יקבלו כלום לא צריך לדאוג.
כשמישהו מזייף לוחית רישוי ונוהג איתה הוא מודע לצד הפלילי הייטב.
לא צריך מאסר להעביר אותם עם משפחתם לאוהלים בעזה .
זה עונש יותר גרוע ממאסר
הפרקליטות והשופטים גומרים את המדינה והתיקשורת השמאל עד מתי מושחתים נמאסתם
ואם הגנב יהודי לאן מעבירים אותו עם משפחתו?
הם כבר שברו את שיא השוק העולמי אין להם מתחרים
העיקר שהאשכנזיות בפרקליטות נותנות להם רשיונות להפעיל צמ"ה כבד, אוטובוסים, רשיונות להיות גננות לילדים שלנו בגני ילדים, רשיונות להיות אחיות לטיפול בחולים יהודים, ובזקנים. רבותיי תהיו מוכנים לתסריט של "היפוך קנים"
לא עושים להם כלום גם ככה. בגץ דואג לשחרור מהיר.
נראה לי שיקבלו עונש מוות , אבל אחרי שהעורך דין יתערב הם יקבלו שבוע מאסר בבית ופרס , זה החוקים הטפשים לצערי שיש לנו בארץ
צריך ללכת לפי חוקי חמורבי ולכרות להם ידיים ורגליים.
כל עוד השופטים לא יתנו עונש מרתיע הפשע והפרוטקשן בפרט ימשיכו ובגדול
הם כבר משוחררים למעצר בית פחחחחח. עלק משפט
מה שעצרתם זה על קוצו של יוד…….יש אלפים כמוהם עים מספרים מזויפים….
מספיק די להעיף אותם מאיתנו
יש כל הזמן כאלה בדרך כלל לא ניתפסים בעיקר גנבי ברזל באמצע היום מעמיסים ברזלי בנין על טנדרים ונעלמים
מה זה חדש??
רק קנסות כבדים ותקופות מאסר ארןכות.
לא שזה ירתיע אותם מלחזור על הגניבות אבל לפחות הם יעלמו מהנוף לתקופה ארוכה.
העונשים היום בדיחה. השופטים היום בדיחה. בית המשפט בדיחה אחת גדולה
אם לא המלחמה גם לא היו תופסים אותם ככה זה שאין משטרה והכול מושחט
למה חסר גנבים יהודים? איך הם מרשים לערבים לגנוב? או שזה קטן עליהם? יהודי גונב מ 10 מליון ומעלה..
להעניש בכסף רב על פגיעות כלכליות מלבד הכלא
להתייחס לגנבים מהמגזר הערבי כמחבלים, לא רק שהם גונבים הם מחבלים ברכוש וציוד הענישה צריכה להעות אחרת זה לא מישהו שנתפס גונב כיכר לחם כי הוא רעב ועל זה אפשר להליג, כרן מטרתם לחבל בעודה היומית של בעלי האכוש שנגנב וכן הפסד ימי עבודה לטיפול בגניבה מול הרשויות מה שבתי המשפט והפרקליטות לא מביאים בחשבון כאילו מדובר בגניבה נטו לא כולל אמי ימי ההפסד וגם שכר העובדים שנאלצים לשבת בבית.
הגיע הזמן לשלם להם ביוקר ברצינות ובכל חומרת הדין על פי חוק ולוק עם שיניים חדות ןכואבות!!!!!