שוטרי תחנת כפר סבא פתחו בסוף השבוע בסריקות עם קבלת דיוח בדבר חטיפת מכשיר סלולאר מאדם שהלך ברחוב.
במהלך הסריקות זיהה מתנדב המשטרה את החשוד ולאחר מרדף רגלי נחוש הוא נעצר.
בחיפוש שביצעו השוטרים בשטח נתפס החשוד – תושב לוד כבן 25 כשברשותו אופניים החשודים כגנובים ו 7 מכשירי סלולאר שנגנבו באותו היום.
בתום חקירתו החשוד נכלא ומעצרו הוארך עד למחר.




















