במעמד השתתפו חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף, רבה של צפת הגר"ש אליהו, רבה של ביריה הגר"א ביטון , רו"מ יתד התשובה בעיר הגר"ר כהן והגר"ד בעדני, בנו של הגר"ש בעדני ורו"כ טהרות. וכן אישי ציבור, רה"ע יוסי קקון וחברי מועצת העיר.
את המעמד המרשים ארגנו המחלקה לתרבות תורנית בעירית צפת בראשות הרב דן אבוחצירא עם איגוד בני הישיבות והמועצה הדתית בראשות הרב נהוראי לחייאני.




















