נדגיש כי אין מדובר בפעם הראשונה בה המליציות טוענות כי תקפו בישראל ובארץ אין לכך כל התייחסות ואף לא דיווחים בלתי רשמיים. כמובן שבתיעוד שפרסמו המליציות אין שום עדות לפגיעה אלא אך ורק צילום של שיגור הכטב"ם שכלל לא ברור אם התקרב לשטח ישראל.
מוקדם יותר הבוקר בשעה 05:15, נשמעו אזעקות בערב אל ערמשא, אולם בצה"ל מיהרו להבהיר כי מדובר באזעקת שווא.
מה שכן ניתן לומר על אותן מליציות עיראקיות, כי הן מהוות איום משמעותי על ממלכת ירדן שחוששת מפעילותן בקרבת הגבול בין עיראק לירדן ואף נערכת לתרחיש בו ינסו לחצות את שטח הממלכה לכיוון ישראל על מנת להתעמת עם צה"ל.





















עיראק מגעגעת לתקיפה ישראלית כמו בתימן
דוגמא לנזקי הטכנולוגיה.
מי נתן לערבים האלה אייפון!
שימשיכו לשבת באוהלים שלהם וירגעו..
כל הכבוד על העמימות ואי הסגרת המיקום האמיתי.
יש כלי תקשורת שלא מסוגלים להתאפק.
מה קשור אלון תבור לחיפה?
עם הוויז כרגע בישראל סביר להניח שזה הגיע לתחנת תחת בתיזינבי או איפה שהוא שם
אולי זה הגיע ללבנון או ירדן 🤣🤣
נראה לי שהם שלחו את זה בטעות ליוון
לא היה ולא שאלתי חברים מעמק יזראל והקריות לא היה שום קולות של פיצוץ או בום גם לא במהלך הלילה אני עובד באבטחה היה לי משמרת לילה אתמול לא שמעתי כלום באזור 5 לפנות בוקר …
אתה כנראה ישן טוב, מקנא בך
כנראה שזהו טיל אילם
רואים איך עיתון הארץ מחפש רק לךלך רק וויכוחים
נראה כמו סרט מצויר.
כמה נכון והרסתם את תחנת הכח ואנחנו עכשיו סובלים
אז אירן ביצעה את הנקמה שלה בשלמות עכשיו אנחנו שווים ואפשר לחזור לשיגרה
לפי רמת הבלבול שלהם, סביר שתקפו בלבנון בטעות.
גם שמעתי שאין שם חשמל.
את מי זה מעניין הפיק ניוז שלהם .לא צריך לפרסם את זה
הם 300 מליון קניבלים .ללא אטום לא נתגבר על כולם .. צריך לחשוב מחוץ לקופסה הדמוקרטית..או שתגמר לנו התחמושת
תמים
צריך להרוג את התמנון בראש
ישראל רוצה לתקוף בעיראק אז היא צריכה כטב"ם שישוגר בשטח פתוח … ואז מה להתגרות בכל העולם
ערבים תמיד שיקרו וממשיכים לשקר. לא מגזימים, משקרים. זאת התרבות שלהם.
תחנת הגז ליוויתן ניראה פיצוץ לאורך כול מישור החוף לך תדע