דובר המועצה לביטחון לאומי בבית הלבן, ג'ון קירבי התייחס הערב (חמישי) לדיווחים על ירי של צה"ל לעבר כוח יוניפי"ל בדרום לבנון: "ארה"ב מודאגת מאוד מהדיווחים שכוחות ישראליים ירו על עמדות של אנשי האו"ם בדרום לבנון, אנחנו מבינים שישראל מבצעת פעולות ממוקדות ליד הקו הכחול כדי להרוס תשתית חיזבאללה שעלולה לשמש איום על אזרחי ישראל, אולם חשוב לשמור על ביטחון אנשי האו"ם.
הדובר הוסיף כי "ארה"ב לוחצת על ישראל למסור פרטים על נסיבות התקרית".




















