עיריית ירושלים, חנכה הערב (חמישי) ברחבת היכל הפיס ארנה ירושלים, את המיצג המרגש – 'אורות של תקווה', כאות הזדהות עם החטופים הנמצאים בשבי החמאס בעזה, ולהעלאת המודעות הבינלאומית. זהו מסר ברור ובהיר של עיר הבירה ירושלים לעולם, וקריאה להשבת החטופים הביתה לישראל. באירוע חניכת המיצג לקחו חלק מספר נציגים ממשפחות החטופים.
המיצג 'אורות של תקוה' כולל 224 אלומות אור, כמניין מספר החטופים הנמצאים בשבי החמאס ומתפרס על פני שטח של כ- 1000 מ"ר. אלומות האור,העולות לגובה של כ- 300 מטר , מורכבות מפנסי קסנון עוצמתיים שלכל אחד מהם קרן אור אחת, שיאירו את שמי ירושלים בצבעים שונים למשך 224 שניות, מספר פעמים בכל ערב. ליד כל אלומת אור מוצבת תמונה ושם של כל אחת ואחד מהחטופים.
בעירייה אמרו כי בכל פעם שיוחזרו חטופים לישראל, יותאמו מספר האלומות ומשך זמן הדלקתן במיצג, למספר החטופים שטרם שבו.





















לזה יש להם תקציב
במקום השטויות האלו היו מביאים 1000 אנשים שיגמרו את התהלים.