בבסיס הצבאי במקום פקד את בית הכנסת ונשא דברים בפני החיילים כשבסיום נעמדו כל המשתתפים ואמרו יחד עם האדמו"ר מקאליב "שמע ישראל" לזכרם של ששת מליון הקדושים הי"ד.
לאחר מכן החיילים נגשו להתברך וקיבלו סופגניה מידו של הרבי מקאליב, שבירך את חיילי צה"ל בפרט באזור ובכלל בכל מקום שהם, כן התפלל על החטופים שישובו במהרה לביתם לחיים טובים ולשלום בזכות ימים קדושים אלו שהנס מסוגל בהם.
רב הפלוגה והחיילים הודו לאדמו"ר מקאליב על ביקורו במקום ועל דברי העידוד והחיזוק החשובים בפרט בימים אלו.




















