מלוה מלכה מיוחד התקיים עבור שלוחי חב"ד פאריז הגליל ע״י המשרד לעזרת השלוחים כהכנה ליו"ד - כ"ב שבט יום היארצייט של הרבנית חיה מושקא ע"ה, כמאה שלוחים השתתפו ושמעו דברי התעוררות, אורח הכבוד הרב שמואל רסקין עורר את הקהל על ההרגשה של אשרנו מה טוב חלקנו. בסוף המלוה המלכה חולקה תשורה מיוחדת על הרב משה הרסון • צילום מרדכי לובעצקי