16 בני אדם נפצעו בהם אחד באורח בינוני כתוצאה ממטחי הטילים ששוגרו הבוקר מאיראן לעבר שטחה של ישראל. כ-30 טילים בליסטיים שוגרו הבוקר בשני מטחים רצופים. אזעקות נשמעו באזורים נרחבים בישראל בעקבות חשש לפגיעה ונפילת שברי יירוט.
אותרו כמה זירות נפילה של פגיעות טילים ושברי יירוט ורסיסים, בנס ציונה, תל אביב וחיפה. עד כה נקלטו בבתי החולים 23 פצועים בהם אחד קשה והיתר קל.
כוחות ההצלה שהוזעקו לזירות הנפילה חילצו ילדים קטנים ובעלי חיים מבין ההריסות.


חובש רפואת חירום במד"א מוטי ניסן סיפר: "מדובר בזירת הרס גדולה. מספר בנייני מגורים דו-קומתיים נפגעו קשות וחלקם קרסו. הגענו למקום בכוחות גדולים שכללו ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים וכוננים רכובים על אופנועים ומיד התחלנו בסריקות יחד עם כוחות כיבוי ופיקוד העורף. הקמנו נקודת ריכוז נפגעים באזור בטוח שם אנחנו מטפלים בשלב הזה במספר פצועים קל שחלקם כבר פונו להמשך טיפול בבית החולים באמצעות אמבולנסים של מד"א. אנחנו ערוכים במקום להעניק טיפול רפואי במידה ויאותרו נפגעים נוספים בסריקות".


פראמדיק מד"א עדי אנטוניצי סיפר: "מדובר בפגיעת טיל באזור של בתים פרטים בשכונת מגורים עם הרס רב למספר בתים. הצוותים הגדולים של מד"א שהוזנקו למקום מעניקים טיפול רפואי למספר פצועים קל שנפגעו מרסיסים וסובלים מחבלות בגופם והם מפונים לבית החולים באמבולנסים של מד"א. הדיירים שמתגוררים ברחוב הקשיבו להנחיות פיקוד העורף ומיד עם ההתראות והאזעקות נכנסו למרחב מוגן ובכך מנעו פציעות קשות".







צלם פלאש 90 הספיק להגיע לאחת מזירות הנפילה ולתעד את מראות ההרס. התמונות מתפרסמות באישור הצנזורה.
צילומים: Chaim Goldberg/Flash90





















ענווים הגיע זמן גאולתכם, רק התעוררות לתשובה, וכבר משיח בא.
מה העניין להכניס מורך בלב העם
אין שום עניין לפרסם תמונות של הרס מכל זווית אפשרית
המקום היחיד שכתוב בתורה שאסור להכניס פחד, זה במלחמה
עדיף לפמפם רק את הפסדי האויב
אתם לא מהאו"ם